Gud vad roligt, var det någon som sa

Om cirkus en halvtimma är arbetet om "Barn och psykisk ohälsa" jag skrivt på i en vecka klart. Underbart! Galet rastlös är det lätt att bli av att skriva...och då menar jag verkligen det...alltså verkligen...Vardagarna de senaste veckan har sett ut ungefär som enligt schemat nedan (snälla, döm mig ej) :

11:45  Vaknar, men ligger kvar i sängen och funderar en halvtimma på om jag ska gå upp...
12:15  Sätter på datorn och kollar Skolmail, Hotmail, Aftonbladet, Student.se och kompisars bloggar (inte längre Lunarstorm för den uppmärksamme, Lunar känns nämligen bara så 2004)
13:00  Frukost, massa frukost. Jätteviktigt mål, särskilt dagar då arbete ska skrivas!
13.30  Börjar skriva arbete.
13.34  Tröttnat, börjar skriva med de tokar som finns inloggade på msn.  
15.00  Kommit igång att skriva lite, trots koncentrationssvårigheter.
16.30  Mat, mat, mat. Rusar till köket och lagar till en riktig gourmetmåltid.
17:12  Arbete...*suck*
18:00  Kikar vad som finns på tv att titta på under kvällen.
19:50  Magisk tid, nu tillåter jag mig själv att gå från datorn för lite kvällsmat.
20:00  Mackor, ägg och grönt té framför tv:n.
21:00  Skriver arbete igen...men av någon konstig anledning hamnar mer text i msn:s dialogrutor än på Worddokumentet.
00:00  Skriver med de sista i klassen på msn som tappert sitter uppe och försöker få klart sina arbeten.
02:00  Nog för dagen. Borstar tänderna och lägger mig sedan i min säng... och somnar.





Kommentarer
Postat av: Mia

hmmm...du lever ett lyxliv...sova till 11.45...kanske man ska göra imoron å se vad gruppen säger när man inte dyker upp å när dem ringer så säger man bara att man sover å att man inte har tid å prata å lägger på...du har givit mig en ide frida!

2005-11-30 @ 19:09:26
Postat av: Frida

Du har fått en ideeee=) (Silvia)

2005-11-30 @ 19:17:58
Postat av: Erik

såå fiint schema..

2005-11-30 @ 19:39:44
Postat av: Annakarin

det låter precis som mig den här veckan. Jag har en illa hemsk o tråkig hemtenta som ska in på fredag o det finns så mycket annat att göra istället!

2005-11-30 @ 20:43:09
Postat av: Anna L

Det är bra frida att du har välplanerade dagar! speciellt sådär under de dar då du skriver arbeten! Så ska det vara! =)

2005-12-01 @ 23:06:05
Postat av: Sara

Har du äntligen kommit ur lunarträsket?? Kul för dig att du lyckades med något bra här i livet!

Du vi ses jättesnart, snyggt schema du hade gjort förresten...

2005-12-02 @ 00:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91