Lördagsgodis

 Nasse är min Idol.
Jens i Idol var inte min Idol. Jens åkte ur Idol igår. Jens blev ledsen. Jag blev glad.

Ikväll, fest. Lördagar i mitt liv alltid fest. Varför? Det finns ju massor av saker man kan göra istället en lördagkväll. Exempel på sådana aktiviteter kan vara bio...bio...bio. Hmm...=/
I vilket fall så är det lite partaj hos Nordheim (min vän, din vän, allas vår vän) ikväll. Det blir kul, svänga våra lurviga, bli runda om anklarna och så vidare...

Avslutar med ett gammalt citat ;)

"Festa bör man, annars dör man" (samt blir utan livspartner, ty de allra flesta par träffas på krogen sorgligt nog) / okänd singel-Paris år 1567 








Kommentarer
Postat av: Sara

Just det ja, det gamla franska citatet! Det är många som glömmer parantesen när de citarar det, men det var bra av dig att du fick med den.

Hoppas du hade en härlich helg!!

Vi ses om 11 dagar, jippi jippi jippi!!

2005-11-21 @ 22:25:28
Postat av: Anonym

för att va riktigt ska ju källan å årtalet stå inom parentes precis efter citatet..borde väl du sara kunna som är sååå bra på svenska allt!;)

2005-11-22 @ 17:49:24
Postat av: Frida

Det är inget seriöst inlämningsarbete jag har skrivit, endast en liten blogg fröken anonym;)

2005-11-22 @ 18:37:55
Postat av: Sara

Som Frida har sagt, det är inget seriöst inlämningsarbete det här!

Ska man dessutom kritisera någon så kan man väl stå för det och skriva sitt namn också! =)
Det är inte såå mooodigt hälsar drottning Silvia!

Och du, anonyma människa, du har inte hört talas om att meningar börjar med stor bokstav? :P

2005-11-22 @ 21:19:55
Postat av: Frida

Tio dar kvar nu Sara...sen blir dä la te å åka mä galenpannera te Öret. Gu va rolit d sa bli o ses ena stund, eller ja snarare ena heler helg kan en la säga på riktit brer väschöttska. Du hade la ett sunt dära trevvselschema knöpat ihop älle? Säkert suttet på ledia stunner å skrevet o skrevet... Tror helt upprektit att dä kan ha blett bra för å va ärlir, för dä sa en la va.

2005-11-22 @ 22:36:43
Postat av: Mia

Det är Morgan som är den anonyma personen som skrivit där uppe...ville först inte säga något men tycker det är så dåligt att han inte skrivit sitt namn..men det är väl för att han inte vill ha ännu mer påpekningar att han inte ska klaga om han inte har en egen blogg...ja,ja..han är ju inte så mogen för sin ålder ännu så får väl va ok för den här gången men nästa gång han gör så tycker jag att vi ska blockera honom från bloggarna, ibland behövs drastiska åtgärder för att förhindra problem som detta!

2005-11-23 @ 11:00:19
Postat av: Morgan

för att va riktigt ska ju källan å årtalet stå inom parentes precis efter citatet..borde väl du sara kunna som är sååå bra på svenska allt!;)

Hmm...hoppas att alla förstår att jag har blivit utsatt för en komplott. Känns lite surt att det är just Mia som attackerar, en av de personerna som jag beundrar mest inom konsten av blogg. Jaja får väl gråta en skvätt och sen ta mod till mig och ringa. Kanske har hon en bra förklaring till dessa påhopp. Snyft

2005-11-23 @ 15:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91