Tjo Faderittan!

Eftersom alla mina vänner (läs Sara, Anna och Mia) har börjat blogga tänkte jag göra precis likadant, för att undvika eventuellt utanförskap. Visserligen kan det kanske tyckas att jag härmar dem, men då ska man ha i åtanke att Anna och Mia köpte exakt likadant glasskåp och hyllor från IKEA som jag har när de flyttade ihop och blev sambos. Sara härmas också med jämna mellanrum. I denna lilla blogg kommer du att kunna läsa lite om mig och vad som händer i mitt alldeles jättepiffiga studentliv.

Idag har det varit en helt underbar bakis-söndag. Promenad vid slottet med Anna, Erik och Morgan, (den sistnämnde har varit här i Kalmar på besök hela långa helgen, mycket trevligt) pizzaäting, och slutligen filmtittning nu ikväll. Måste kila nu för jag har tre arga blickar på mig som säger att vi borde gått för en kvart sedan. Hej Svejs!




Kommentarer
Postat av: Erik

saknar nåt i berättelsen.. tror de handlar om den stora dopparedagen.. eller flaggdagen eller va man ska kalla de.. men kul för iaf..

2005-11-06 @ 20:04:49
Postat av: Anna

va hände me allt de rosa? =)

2005-11-07 @ 12:27:13
Postat av: Sara

Va fint att do har skaffat en sån, va säger man... bloggen. Do är så doktig tycker jag, jättefint!

2005-11-07 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91