Regn hos dig och mig...

gsdgxdx 

...och hos alla andra som vi känner...

Hade fyra saker att göra idag. Gå Hälsoslingan med barndomsvännen, laga mat åt mamma och bror, städa samt ringa runt till företag här i trakterna och fråga om de behöver personal (alltså mig inte i största allmänhet). Den första av uppgifterna ovan kan nu tyvärr inte genomföras. Det regnar ute...

Vet inte alls hur jag ska lägga upp dagen nu, allt känns bara huller om buller. Kommer ens inte ihåg ordningen på resten av uppgifterna...

Det blir just såhär dumt ibland när man är mellan två jobb. Man gör ett litet fint schema över saker att göra under dagen, om något sen skulle gå snett så att dem inte går att utföra så blir det total misär.
Nej såklart det inte blir, men i huvudet känns det så. De där små sakerna man planerat att göra blir ju så stora när man inte har så mycket för sig under dagarna.

Till våren ska jag börja studera. Ska bli skoj. Hittils har jag utbildat mig till Kulturturism-vetare och Hälsoekonom. Känns väldigt bra att ha dubbel examen faktiskt. Eller ysh, nu hittade jag på lite grann. Kulturturism hoppade jag av efter två dagar, inte min grej. Hälsoekonomexamen blev det heller ingen.  
Men det gör inget va? Eller vad tycker du? Nåväl, tillbaks till framtiden och våren. I januari är det tänkt att jag ska börja plugga till Sjuksköterska. Just nu känns detta helrätt, har aldrig varit så säker. Tänkte dessutom gå klart hela den utbildningen för nu är man inte purung längre och kan hålla på och vela...

Ps. Kolla bilden, det regnar så mycket att hinken i trädgården har fyllts! Inte bra att gå promenad när det öser ned så mycket *rolling eyes-gubben på msn* Ds.

Kommentarer
Postat av: erik

i kalmar va de jättefint väder idag.. hihi

2006-08-25 @ 00:10:43
Postat av: Frida

Här med! Tjihoooooooooooe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91