Spelning

fdf

Kändisbrossan på bilden ovan då:)

Var på hans spelning på Kulturtorget i Skövde igår. Riktigt bra får jag säga, redigt svänging (vadå tantvarning) musik. Jag och Sara hade med oss en skylt det stod "Heja brossan friskt humör, det är du som gör susen"...eller ja...hade varit hiskeligt kul om vi hade haft det i vart fall. Känns inte riktigt som att familjen Synth/Punk (hans fans som kan ses på bilden) hade uppskattat det iof, kanske lite för töntigt med en hejaramsa mitt i alltihop. Fast vad vet jag om livet...mer än Gunilla* men det säger inte alls mycket i sammanhanget.

*Gunilla heter i verkligheten någonting annat. I gymnasiet hade vi en lärare som tyckte om att skoja till det ganska ofta (o han lyckades enligt mig väldigt bra)... En gång uttryckte han sig väldigt roligt/elakt om sin kollega då han sa "Men vad vet "Gunilla" om livet?" Efter detta har vi lite granna tagit efter detta som kanske låter lite dumt mitt i en text bara sådär, därför jag nu förklarar innebörden av det hela.

Hoppsan, nu serveras det Elvakaffe här hos familjen Elvakaffe...bäst att skynda sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91