Första Träffen Innan Första Dejten

hrest  (Erik väldigt nära... den var fin!)


Unga fröken Elvakaffe har träffat mannen i hennes liv idag. Skönsjungande Snygg-Erik från Idol (som kan skådas på bilden ovan). 50 cm från honom var hon och hade även lite, lite ögonkontakt. Rådjursögon Live var enligt källan en underbar upplevelse. Överlät kramandet och pussandet till de 15-åringar omkring henne gjorde hon, unga fröken Elvakaffe tänkte på att det första intrycket är viktigt, mycket viktigt. Inte vara "för på" i början... hon känner till spelreglerna minsann.

Hoppas Du inte blivit alldeles för avundsjuk nu utan känner att livet går vidare ändå utan att ha träffat Erik. Unga fröken Elvakaffe kommer sova gott inatt och drömma om... ja just det... Erik... :)

gdeas  (Eriks rygg... den var också fin!)


Kommentarer
Postat av: anna

glömde ju berätta...igår när ja fick messet va ja hos en kompis å fikade, å ja kan säga att de andra flickorna där blev väldigt impade, avis..:) hoppas du har sovit sött inatt..=)

2006-12-08 @ 08:57:49
Postat av: erik

oj nu börjar pyramidspelet i fridas blogg... usch

2006-12-08 @ 12:13:48
Postat av: Sara

Den var väldigt fin! Det var så fint att jag började skratta högt när jag fick messet, speciellt eftersom jag stod inne på Lindex alldeles ensam. Men lite får man ju bjuda på, det var säkert någon annan som uppskattade mitt skrattanfall. Nu ska jag till Systemet i Färjestaden och shoppa loss, premiärturen är det. Det öppnade förra fredagen. Hej på re!

2006-12-08 @ 12:50:18
Postat av: fia

grattis!! väntar spänt på er första dejt=)

2006-12-08 @ 14:32:22
Postat av: Frida

Anna: Åh blev dem va roligt ;) Mmm sov så gott så, men inte så länge. Ingen som har berättat att man måste gå o lägga sig tidigt om man börjar 6.

Marre: Hej! Läget i Örre då? Medlem där e ja men vet inte om d e så lätt att få ihop så många personer... eller ja d kanske d e (?)

Erik: Pyramidspelet?

Sara: Haha, härligt jobbat. Tur d inte va i Fkp då hade de trott du var en utomjordning. Jaså premiärtur på Systemet...hmmm... inte har du väl druckit HB i tre år?

Fia: Datum o tid e hemligt, igår när vi träffades blev det bara bestämt ATT det skulle ske (genom blinkningar) inte var o hur o varför o sånt. Ps. När ska Gumba ha 25-årsfest nu igen? ;)

2006-12-08 @ 15:34:28
Postat av: Gustaf Ahlenius

Hej Phrida!

Jag undrar bara vilken radiokanal du helst lyssnar på...

2006-12-08 @ 15:40:37
Postat av: Frida

Nämen hej :) En gammal klassis helt plötligt, va kul! Måste nog svara Nrj fortfarande. Men då den kanalen inte finns här i bygden längre ändrar jag mig till P3. Skämtet känns forfarande aktuellt förstår jag?:)

2006-12-08 @ 16:11:21
Postat av: Frida

Det var en fin idé!

2006-12-08 @ 17:12:33
Postat av: fia

gumbas 25 års fest ja.. ingen aning de får du fråga han om.. lagom till juldan kanske?

2006-12-08 @ 17:13:40
Postat av: Anna

haha...mycket kul inlägg av gustaf...de känns som d är ett sånt där skämt som kommer hålla i all oändlighet...typ..=)

2006-12-09 @ 09:28:15
Postat av: Frida

Mmm verkligen jättekul...inte

2006-12-09 @ 10:33:30
Postat av: Sara

Ett inlägg med förklaring på det välli välli välli interna skämtet tack!

2006-12-09 @ 12:06:56
Postat av: Okänd

Interna skämt bör få vara interna.

2006-12-09 @ 14:09:19
Postat av: Frans

Haha, skämtet ska inte vara internet längre. Nu ska det bli ett extremt externt skämt. Jag, gustaf och jesper satt en kväll vid radioanläggningen i falköping. Hade inget att göra, då kom vi på det geniala, vi ringer och luras! Den första personen till är Frida "Elvakaffet" Hedlund. Jag säger "Hej vi kommer ifrån en radiostation"...varpå gustaf säger (med sin allra manligaste röst) "Vi undrar vilken radiostation röstar du helst på?". Måste bara flika in att allt spelades in ifrån radionstudion... Frida som är lite nyvaken, då klockan var runt 22.30. Hon säger då det självklara: "Äh, Äh, Äh, eh, JAG LYSSNAR PÅ NRJ, HITS MUSIC ONLY!!!!". Jag säger inget mer, efter den dagen är Frida för alltid förknippad med Nrj. Detta ska ni veta att hon fick höra. Under två års tid satt jag och joel bakom henne i klassrummen, och sjöng strofer som "Nrjihi, Nnnnnnrrrrrrjjjj - hits music only". Detta var alltid startskottet på en viss irritation från Elvakaffé hållet.

Det var som sagt några år sedan, och sådana fjantigheter sysslar jag, gustaf och joel aldrig med längre. Hepp, nu ska jag lyssna på radio.

Postat av: Frida

Frans: Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

2006-12-14 @ 21:45:52
Postat av: anna

hahaha...sånt där borde man ju göra oftare...vem ska vi tracka? =)

2006-12-19 @ 15:55:10
URL: http://smalandsgatan5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91