Ny Stad Nya Utmaningar :)

yearztyw

Mmm... hyreshus i Dubai på bilden. Ganska högt ser det ut att vara eller vad tycker Du?

Fick fyra nycklar i min hand idag. Tre lite större och en i miniformat. Den lägenhet jag tittade på en av de allra första dagarna i månaden oktober är nu äntligen min på riktigt. Två och en halv månad kan gå långsamt ibland när man längtar efter en lya... men bra är det att ha tid på sig att köpa möbler samt planera hur det ska se ut så man sedan trivs i sitt nya hem. För det är mycket viktigt att man gör det.

Krafs, krafs... det är vad de flesta inlägg innehåller från mig. Men våra hjärnor är olika bra på att ta fram intressant information. Är löjligt förtjust i att komma ihåg ointressant information och då får det bli som det blir. Meningsmisär ungefär, fast en lättare sorts sådan. Men det gör inget va? Eller vaaaaa?

Mmm...tredje helgen utan alkohol kommer detta att bli för mig och för Dig också kanske. Känns bra. Kroppen är ren och härligt fri från starka drycker och dess slaggprodukter, så ska det få vara även i fortsättningen. Iallafall till juldagen... Kramis till Dig och till alla som vi känner.

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch.. ett sån't högt hus skulle inte jag våga bo i.. Jag fick ju lite svindel när jag var på 8:e vån. när Susann bodde i Flemmingsberg! :S

2006-12-15 @ 22:03:58
Postat av: Frida

Nä d vore lite vääääl högt. Mm de husen e höga dem.

2006-12-15 @ 22:54:48
Postat av: anna

ähh...slaggprudukter är väl kul grejjer... de låter ju lite tokigt att free inte har fått ngn alkohol i kroppen på så många veckor...tur att d kommer lite festligheter (t.ex. juldan å nyår snart) =)

2006-12-16 @ 02:07:41
Postat av: anna

ja vet att produkter stavas me o å inte me u även fast ja har vart på sittning...men mitt tangentbord skrev inte som ja sa..:P

2006-12-16 @ 02:08:23
Postat av: Frida

Anna e fuuull, Anna är fuull:) Eller mer bakisskakis nu kanske;)

2006-12-16 @ 10:36:39
Postat av: fia

när presenteras vinnaren i klippdockan klara?=)

2006-12-16 @ 11:51:30
Postat av: Frida

Fia: Har fått in så många bidrag så lite svårt att bedöma. Men snarast då da.

2006-12-16 @ 12:01:47
Postat av: anna

ja har inte lämnat mitt bidrag än...hur lång tid har man på sej?

2006-12-16 @ 13:16:48
Postat av: Frida

Anna: Ändå till julafton!

2006-12-16 @ 13:46:11
Postat av: Sara

Jag tycker att det är roligare med ointressant information. Det är nästan det jag tycker bäst om, förutom svart då alltså =)

Har du frågat Sara på gården om förfest än?

Postat av: Morgan

Grattis till att du blev intagen till ditt program. Nu får du leka sjuksyster med mig när du vill. Kanske sticka mig med nålen eller smiska mig på sjärten (sånt som alla sjuksystrar gör) Puss på dig så ses vi till jul.

2006-12-18 @ 18:32:52
Postat av: erik

trodde de va du som skulle smiska henne på stjärten morgan???

2006-12-18 @ 22:32:03
Postat av: Frida

Sara: Näe, var på stan förut o tänkte ja skulle hitta henne där mitt bland alla julshoppare, men icke=(
Morgan: UUuuhh... Morgan då! :/

2006-12-19 @ 14:29:41
Postat av: Sara

Ah typiskt, du får leta på gården helt enkelt! Vi kanske kan ta en sväng med förstoringsglaset och rutiga hatten på torsdag och se om vi hittar henne.

2006-12-19 @ 21:38:46
URL: http://piptermos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91