Syster Yster

tewatq

Blivit antagen till sjuksysterprogrammet! Det var fint :) Är inte jag på bilden men om några år skulle det kunna vara det... Ser ut som att tjejen till höger på polaroidkortet ovan håller på att få en vaccinationsspruta för att hon ska fara till Boston. Om Du också ska åka dit om några år kanske Du får en sån av mig... det vet man inte. Men kan vara så.

Nu ska det packas ner lite kläder och grejer i lådor. Flyttar till nya studieorten på söndag, ska bli kul. Kom gärna och hälsa på mig en dag sen så bjuder jag på Elvakaffe med Elvakaka. Efter det kan vi bada bubbelbad och dricka jordgubbsvin. Eller ja... om Du inte vill bada med mig kan vi nöja oss med det första alternativet. Om Du vill bada ensam kan jag vänta utanför badrummet medans. Löser sig nog.

Mmm...Glad Lucia i förskott. Vi på Mössebergsbagaren har laddat med 9000 lussekatter (med eller utan saffran) ifall bullusten skulle falla på Dig imorgon (smygreklam). Puss på Dig!


Kommentarer
Postat av: gumba

vad trevligt att du hittat rätt här i livet. fått nån reklam på sistone=)

2006-12-12 @ 19:06:19
Postat av: fia

grattis till dej! har skickat post till din nya adress hoppas.. lite i förväg så där så hoppas den kommer fram..

2006-12-12 @ 19:08:57
Postat av: gumba

vad trevligt att du hittat rätt här i livet. fått nån reklam på sistone=)

2006-12-12 @ 19:08:58
Postat av: gumba

vad trevligt att du har hittat rätt i livet! fått nån reklam på sistone?=)

2006-12-12 @ 19:10:13
Postat av: Ida

Haha!! Kom och tänka på när jag var på Mössebergsbagaren när jag var i Faköping förra ggn.. Jag var så stressad och så sa människan i kassan "med eller utan?".. blev helt nollställd, första tanken var om hon menade med eller utan russin i lussekatterna!!! :D Väl hemma sa mamma att hon tänkte detsamma!!! kramar*

2006-12-12 @ 20:45:26
Postat av: anna

ja vill gärna komma å hälsa på...kan man kombinera alternativen? skulle helst vilja ha fika i badet...går de att ordna tror du?

2006-12-12 @ 20:55:07
Postat av: erik

hmm.. jag undrar bara hur du ska få bubbelbad i ett vanligt badkar? ska du hälla i typ bubbelvatten (kolsyrat alltså)

jag vill bada själv.. och istället för elvakaka så kan ja ta en elvapizza!

2006-12-12 @ 21:00:37
Postat av: Frida

Gumba: Ja det är trevligt. Bra att du skrivit tre ggr så man inte missar din kommentar :) När ska du ha din 25-årsfest då? :D

Fia: Ooo. Mm jo men det ska det göra om jag inte råkade skriva fel adress i sms:et, haha. Men tror inte det.

Ida: Mm tokigt kan det bli. Men vad valde du då? Med eller utan saffran? Med hoppas jag?

Anna: Du e så välkommen. Vi kan fika jordgubbar och champagne i badet... ha lite levande runt oss...släcka ned lite... sätta på lite lugn musik...*drömmer mig bort* Eller ja, oj.. inte meningen att tänka högt.. Nykter utav vin och full av längtan är det lätt att säga fel och tänka rätt.. som man brukar säga ;)

2006-12-12 @ 21:19:05
Postat av: Frida

Anna: Levande ljus skulle det vara.. men ljus föll bort.. hoppas inte din bild av a magic moment förstördes..

Erik: Alltså bubblor på flaska.. tyyyp.
Ingen pizza i Guds hus.

2006-12-12 @ 21:28:13
Postat av: Ida

MED sjävklart! Men hade det gällt russin hade jag kunnat tänka mig att svara utan! ;)

2006-12-12 @ 23:07:37
Postat av: Frida

Vaaaaa. Måste ju va russin i oxå. Men inte gott med russinkakor, då e russinsmaken besk...inte så fint.

2006-12-12 @ 23:21:16
Postat av: Mia

Grattis i stoooora lass!=) Jag vill me bada badkar...med lr utan bubblor d kvittar...vill fika me...men d viktigaste känns ändå som attt det är inflyttningsfesten, utan den kommer du inte komma till ro i lägenheten....=) Glöm nu inte å presentera dig å svara i telefon med "Syster Frida", mycket viktigt när man är sjuksköterska!!

2006-12-13 @ 10:40:08
Postat av: Frida

Mm bada går bra. Du kan ju komma o bada stora julbadet hos mig, hihi snyggt. Inflyttningsfest måste d bli när allt e iordning (dagen efter brukar d vara iof...trist o bo med lådor) Hmm.. ska fundera på presentationen men kan kanske låta lite väl formellt? Har ett telenr nu iaf det är bra.. o lätt!

2006-12-13 @ 11:58:40
Postat av: Ida

Ja.. för syns skull är det ju fint med russin, men jag gillar inte smaken på dem i lussekatter, de blir så "halkiga" om du förstår vad jag menar.. det är svårt att förklara. Förresten, ska jag ta med T till F-filmerna till Falköping eller har du alla? kramar*

2006-12-13 @ 12:47:39
Postat av: fia

måste bara säga att de biland är svårt att veta om inlägget har kommit fram eller inte då de tar väldigt lång tid ibland.. därför som gumbas har kommit 3 gånger=)

2006-12-13 @ 12:50:17
Postat av: Ida

Instämmer med Fia.. din blogg har varit krånglig att skriva kommentarer i det sista :(

2006-12-13 @ 12:56:16
Postat av: Frida

Ida: Mm ok då förstår jag :D Har dem på dvd nu så d e lugnt.
Fia&Ida: Mm vet inte vad det är. Läste att det var nåt med hela Blogg.se

2006-12-13 @ 19:08:31
Postat av: Ida

Mm.. man kan inte komma in alls nu... :( Jag som vill uppdatera Dixies blogg :(

2006-12-13 @ 21:22:26
Postat av: Sara

GRATTIS!!! Jag kommer och hänger hos dig snart (alltså hänger som i ungdomsbetydelsen umgås, inte hänga som hänga in i garderoben). Tycker inte så mycket om elvakaffe, men man kanske kan få vin och oblat istället i guds hus? Sen kanske vi kan hänga lite på torget och leka 10 orsaker att hata dig?

Glöm inte att du ska ha förfest när Idol-Markus (min släkting) kommer till Skövde! Puss

Postat av: Frida

inga oblater i Guds hus. vin däremot i massor:) duuuuu jag satt mittemot knut s (konfaprällen) igår.. han hade en mkt lång o spännande diskussion med far min om livets svåra frågor, haha. kul o lyssna på, han e klok på ett kul sätt svennisch.

idolmarkus ja... vi kan ju ha förfest så följer jag dig/er sen o går jag hem o dricker kaffe med mig själv...näe skoja.. ärligt han e bra.. men inget mot snygg-erik

2006-12-15 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91