UFO

ufo

Bilden är från idag 15.36, blev lite rädd, för ser du också vad jag ser? Tydliga landningsmärken från ett UFO...det här är stort...detta är på gränsen till mäktigt och i allra högsta grad något övernaturligt.
Så mycket som visats på TV om UFO:n som ingen eller endast några få valt att tro på...kanske är det dumt att berätta även om detta fynd? Rätt val att låta miraklet ovan få förbli ett foto på min blogg som ingen om 100 år kommer att komma ihåg? Ja, så får det bli. Jag och du...vi håller detta hemligt...tills kanske en dag...kanske, kanske en speciell dag...


Kommentarer
Postat av: Morgan

DU är ett ufo =) Kul att få läsa nya inlägg från din sida. jag måste ju på nått sätt hänga med i vad som händer i ditt liv.

2006-02-01 @ 23:42:10
Postat av: erik

hmm.. frida de kallas is! inte ufo! du behöver nog gå en kurs med våran svensklärare sara...

2006-02-02 @ 16:18:18
Postat av: Frida

Morgan: Du kommer ju hit nästa helg, då får du va med i livet på riktigt:D
Erik: Nej. Du, lust att spela in Big Brother på Söndag mot en påse godis?

2006-02-03 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91