Sheep Mountain

sheepmountain<--Bild på Sheep Mountain, från jullovet...lite ful färgreflex mitt i bilden men det får du ha lite överseende med. Undra om det är lika mycket snö och sol vid detta berg nu som under jullovet när bilden är tagen, kanske bäst att fråga någon från bögda. Igår var jag och mina klasskompisar ute på lite baluns, innan var vi hos min lilla lägenhet och drack lite té...eller något annat kanske det var, osäker i just den frågan där. När man fastnar med fötterna i vardagsrumsmattan, handfatet är fullt av smink och hela lägenheten luktar "té", då kan man vara ganska säker på att galejet dagen innan måste ha varit kul. Ikväll är det också fest, bäst att passa på då ledigheten denna gång sträcker sig ända till tisdag....härligt och underbart! Nu skajag hänga tillbaks det låtsashundhalsband som ska hänga på låtsashunden som står i min trappuppgång...hoppas ägarna till låtsashunden inte märkt att både hunden och dess koppel varit borta ett slag (en liten jänta som var här igår blev stormförtjust i prydnadshunden och placerade den i min hylla istället). Förresten...varför har man överhuvudtaget en prydnadshund i trappuppgången?:)

Kommentarer
Postat av: erik

va de en prydnadshund.. trodde det va deras vakthund!!!

2006-01-14 @ 17:12:32
Postat av: Frida

har du inte ögon o se med pajk?

2006-01-14 @ 17:14:17
Postat av: Sara

Kan ju vara så att grannarna tror att det är en riktig hund, man vet ju aldrig. Är det samma grannar som tar en sväng i sängen innan de spikar upp tavlorna??

2006-01-15 @ 02:35:22
Postat av: Frida

mm det är dem...hmm...börjar faktiskt undra om det är något annat som låter från toan min...de kan ju inte hålla på hela tiden...lr ja...kan o kan...kan de väl...men de ser inte så heta ut...

2006-01-15 @ 02:36:57
Postat av: Morgan

Mmmmmm hund....

2006-01-15 @ 03:25:41
Postat av: erik

Mmmmmm morgan.... borde du ju skrivit mogge!

2006-01-20 @ 00:38:27
Postat av: Frida

Mmmmmmmassaaaaa Morgan.....

2006-01-20 @ 11:44:02
Postat av: Morgan

Tror att frida föredrar om jag skriver mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm organ... eller vad säger du Frida =)

2006-01-20 @ 18:43:23
Postat av: Frida

Morgan med stort organ, rätt och slätt funkar för mig:)

2006-01-21 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91