Brittan Singel!

vbhasj (bild lånad på obestämd tid av Aftonbladet.se)

Möttes av beskedet imorse, Britney är S I N G E L ! Tjoho! Visst är det härligt :) Eller alltså... har nog inte tänkt att bli lesbisk nu bara för detta, samt flytta in hos henne i USA, men ja Du förstår va? Hoppas hon har många släktingar och vänner och sånt som kan hjälpa till med barnen. Herr Federline var en riktig tokboll som äkta make... (vet det för jag och Britney är såååååå...*visar med pek- och långfingret korsade*) Bra gjort Brittan! Ska ringa till henne nu, hon behöver mitt stöd... tror det iallfall.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja.. det hade jag också hört skvallras om. Inte att det verkade vara ett så lyckat beslut att gifta sig med honom till att börja med ens.. Säkert skönt att bli av med en så'n strulpelle. Men Frida, det var inget smickrande kort på Britney!! :P

Postat av: Frida

Mmm.. Jo tycker hon ser riktigt kitchig ut på kortet=)

2006-11-08 @ 20:57:46
Postat av: Ida

nja.. om kitchig betyder att hennes kläder ser ut som de krympt i tvätten! .. och är det strumpbyxor hon har på sig eller?!:P

2006-11-08 @ 21:37:50
Postat av: Sara

Tur att Brittan har dig i denna svåra stund, hur skulle det annars gått?? Typiskt att hon inte lyssnade på dig från början bara när du sa att han inte var en hyvens kille!

2006-11-08 @ 22:10:49
URL: http://piptermos.blogg.se
Postat av: Ida

Hmm.. Ja, fin i håret kan jag sträcka mig till, men inge mer! :D

2006-11-08 @ 22:23:20
Postat av: Frida

Ida: Ok, bilden kanske inte är till hennes fördel men hon har blitt himla fin det sista...nästan så man blir lite sugen på att byta sida...neeee skoja.
Sara: Mm jag o Brittan, friens 4-ever (yeah). Iof bra att någon vill ha de slufsiga killarna så får vi andra de fina o rediga:)

2006-11-08 @ 22:26:55
Postat av: erik

blablabla

2006-11-10 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91