Hoppas på en en röd Halloween

tewtwetwe (bild lånad från aftonbladet.se)

Letat och letar och letat. Så äntligen hittade jag något fint att ha under helgens Halloweenfirande. Visst är den röda djävulsdräkten till höger på bilden läcker! Hittade den på Aftonbladet.se, ringde upp inköpsstället och dem lovade att skicka en likadan hem till mig på direkten. Hoppas bara brevbäraren skyndar sig så den hinner komma innan helgen nu. Håller tummarna så de nästan blir blå!

Förra året på Halloween var jag och mina kompisar utklädda till pumpor, men med dem kostymerna på ville inte en endaste en av de söta pojkarna ute på krogen dansa med oss. Vi fick därför stå själva i ett hörn och bara vara... bara vara pumpor liksom. Vill inte att det ska bli likadant i år igen, därför blev det alltså denna lite mer diskreta djävulsdräkt som kanske passar lite bättre i den mellanmjölks-småstad jag bor i. Tyckte det var extra bra att den vinst halloweenklädesföretaget gör går till välgörande ändamål, i detta fall utrotningshotade kaniner (som ni kan se en symbol för i tjejens dekoletage på bilden). Gölligt tycker jag!

Ps. Inlägget innehåller lite grann lögn... men bara lite, lite.

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha...nu ser ja ännu mer fram emot lördag!

2006-11-02 @ 21:17:58
Postat av: Frida

Mmm förstår det ;) Vad ska du vara utklädd till? Eller är det en hemlis?

2006-11-02 @ 22:03:57
Postat av: anna

de är hemligt...så hemligt så du förmodligen inte ens kommer se vad ja är utklädd till...

2006-11-02 @ 22:28:33
Postat av: erik

hmm.. blir spännande att se.. den va ju ganska fin den där röda dräkten.. :)

2006-11-02 @ 22:28:40
Postat av: Morgan

Behöver jag säga mer än Mmmm Mmmm Mmmmm

2006-11-03 @ 23:22:42
Postat av: Frida

Vad ska Erik o Moo vara utklädda till då?

2006-11-04 @ 00:12:30
Postat av: Frida

Ånej. Fick en bild i huvudet mitt av er iklädda dräkterna på bilden...nej nej nej...snälla Gud ta bort den ;)

2006-11-04 @ 00:13:35
Postat av: Sara

Vem ska ha den svarta outfiten I wonder? Kan det vara värdinnan kanske? Det vore fin!

Postat av: Frida

Fast sån outfit brukar hon ju ha till vardags så ingen kommer märka att hon e utklädd isåfall...bara en tanke...kanske har fel..

2006-11-04 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91