Det Är Visst Nån Som Är Tillbaka (Erik <3)

tdfhf
"Snygg-Erik" - "Du är hissmusik"
Erik får det inte att klicka med Swartling, men Breitholtz var nöjd. /Expressen 22/6-06

Ursäkta men var det bara jag eller tänkte du också på att Eriks kommentar från Herr Swartling var aningens lite för lik min och godingarna i min bekantskapskrets favoritmotkommentar "Du är". Men, som om härmningen av våran favorit inte vore nog, han lånar den fel!. Om han istället skärpt till sig hade det kunnat gå till på så vis att Erik sagt något i stil med "Swartling din fjant, du har ju bara hissmusik i din mp3-spelare" varpå Swartling som motkommetar då kunnat säga: "Du är hissmusik".

Ps. Ja ba skoja. Ska sova nu... upp klockan fem o leka bagarinna imorn. Ds

Kommentarer
Postat av: erik

väldigt fin klädsel du hade på bagarn.. speciellt mössan.. kan man få köpa en sån tror du?

2006-09-23 @ 14:43:38
Postat av: Frida

DU är en mössa så stor du är!

Postat av: Morgan

jag vill ha ett nytt inlägg nu =)

2006-09-27 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91