Het, Hetare, Erik

dgfd

Wow... <3

Må lyckan vara med dig ikväll Idol-Erik... ooo guuud så tjusig du är... singel dessutom enligt Expressen:)
Sitter och undrar lite varför du inte har någon sån där turkos singelring... men den kanske ramlade ned o försvann i handfatet när du rakade dig imorse... eller nåt. Gör i vilket fall som helst ingenting för tidningar ljuger aldrig om civilstatus... hoppas iaf det.

Ps. Erik om du läser detta... jag är också singel...*blink, blink*

Ps 2. Jag o min mamma ska åka till IKEA imorgon, om du mot all förmodan inte går vidare idag kanske du vill följa med Erik... kan få sitta i fram i bilen på väg dit om du vill:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Erik skulle åkt ut, han är Hissmusik precis som Swartling ( tror d va han) säger...nehh inte ens det är han...mer störningsmusik! Ut me Erik...wohooo!

2006-09-29 @ 22:55:06
Postat av: Frida

Om du inte slutar skriva elaka saker får du inte följa med mig till Terrassen imorn! (o nej va ledsen du blev;)

2006-09-30 @ 00:17:09
Postat av: Erik

tack för de frida, men expressen har fel, jag är inte singel

2006-10-01 @ 23:08:27
Postat av: Frida

Kul... Vem har skrivit det där? :P

2006-10-01 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91