Lila Septemberdrömmar...

Ett politiskt obundet blogginlägg:

etgs

Titta så snäll Leijonborg är mot barn, gulli, gulli, gull...

Gissa förresten vad jag drömde inatt?! Gissa, gissa, amen gissa då!
Jo såhär var det: Hade fått tag i en lägenhet högst upp i Skrapan i Skövde! Tre rum och kök, stor takterrass, bubblepool och öppen spis. Vita väggar och läckra bjälkar i taket. Helt underbar. Men när jag skulle flytta in hade det blivit misär i våningen. Hyresgästen innan hade inte städat. 
Blomjord utstrött överallt var det och vatten blandat med matrester på golven. Ringde med anledning av detta till hyresbolaget som sa att jag ändå inte fick bo där med alla mina katter. Fick snopet åka hem med hela flyttlasset igen.

Varför drömmer man så knäppt ibland? Har ens ingen katt ju, eller inte som ska flytta med mig till nästa boende iaf. Får kolla upp och tolka denna dröm från en sån där tydningsbok tror jag.  


Kommentarer
Postat av: Morgan

Med putande läppar försöker Leijonborg att smidigt smyga sig på det lilla oskyldiga gossebarnet. Många tankar flyger genom barnets huvud. Han kniper ögonen och tänker: Leijonborg gillar visst inte bara att smyga runt på andras hemsidor för att stjäla information utan han är tydligen också svag för små svarthåriga gossar. Han sväljer hårt, gråten kommer krypande.

2006-09-11 @ 20:01:09
Postat av: Frida

What? Säg förlåt!

2006-09-11 @ 23:32:46
Postat av: erik

hehe.. den va fin morgan..

2006-09-11 @ 23:47:19
Postat av: Sara

Go Morgan!!!

Jag har en såndär drömtydarbok som jag fick av Tobbe när jag fyllde år, du kan få låna den ifall du byter över till rätt sida. Rött är ju mycket snyggare än blått ju!

Postat av: Frida

Jag har redan valt sida, den lila!

2006-09-13 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91