(O)intressanta saker om mig

Väldigt skoj är det med såna här fylla-i-grejer. Du som har blogg, gör denna du med så kan vi läsa varandras!

DAGENS:
klädsel:
Beige manchesterkjol och prickigt linne
frisyr: Hästsvans
låt: Kom o killa mig på ryggen - Robert Broberg
tv: Nyhetsmorgon
vill ha: Brev från a-kassan...
tråkigaste: Dammsugning och skakning av mattor
roligaste: Alltså...kanske när jag sorterade mina låtar i artistordning (tråkig dag) 

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Hemligt
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: Vet inte 
fick dig att börja skratta: Vet inte, men kiknar ofta av skratt när jag är med Morgan
du gick på bio med: Oj, längesen! Pinsamt men kommer inte ihåg...gillar bio ju! 
du gick på stan med: Ida
skickade ett e-mail till dig: En kille på match.com
skickade ett sms till dig: Mia

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Mmm
bråkat med ditt husdjur: Hihi, ofta! Min kisse är en lättretlig liten dam.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Säkert någon gång

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Döden
Vill du gifta dig: Ja, borgerligt i en stor fin kyrka
Vem hatar du verkligen: Inte en enda. Finns aldrig en anledning att hata någon
Varit kär: Mmm, jättekär
Kör du bil: Japp, det är skoj det!
Har du ett jobb: Bageri och dagis...men bara lite extra...vill ha mer jobb
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, verkligen!  Men vill ofta vara ensam också
Är du ett hälsofreak: Inte freak men ganska hälsomedveten
Är du ensam nu: Inte ensam hemma men ensam i mitt rum
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Pop poppitopp det är toppen i år...tyvärr får jag väl säga:)

FAVORIT:

Rum i huset: Blir nog mitt rum då, eller köket...där finns det mycket gott:)
Typ av musik: Lars Winnerbäck, lite Trance, Prince, Nirvana, Michael Jackson <3...väldigt blandat.
Parfym: Coolwater (blå flaska...doftar gott o fruktigt)
Månad: Juni, juli, augusti...allt känns mycket lättare då
Mat: Kokt lax, gravad lax, rökt lax och stekt lax med potatis och spenat till.
Dricka: LOKA päron, kaffe, té, goda drinkar...men vanligt vatten oftast. 
Godis: Ja!!! Marabou frukt o mandel, Toblerone, röda bilar och ja...allt annat godis också förresten:)
Tidning: VeckoRevyn och Cosmopolitan
Film: Steven Spielberg. Bäst är Titanic och Tillbaka till framtiden-filmerna
Skådis: Tom Cruise <3, Meryl Streep, Tom Hanks o massa fler 
Djur: Tycker mest om katter men diggar hundar väldigt mycket också...o de flesta andra djur fast spindlar är inte så gosiga kanske.

Kommentarer
Postat av: Ida och Dixie

Dixie: det var ju för tur att du gillar hundar också! :P

Ida: Förresten har du glömt din Vecko Revyn här när du var här sist.. nog därför du inte hittade den på tåget! ;) Det är nog bäst att du kommer hit snart igen och hämtar den..!! Stora kramar*

2006-09-14 @ 21:23:28
Postat av: Frida

Har jag?! Neeeeeeeej, VeckoRevyyyyyyn. Shit måste hämta. Vilken dag ska vi säga???

2006-09-14 @ 21:57:09
Postat av: anna

har du smakat på den nya marabou me daim!! grymt god...den borde finnas me på allas godis-lista..=) (frukt å mandel är ju för penchisar)

2006-09-15 @ 00:12:01
Postat av: Frida

Näe men såg den på Statoil! Måste göra d! Frukt och mandel är en ungdomschoklad...och SKOTTE som jag helt glömde av...pino...mmm Skotte.

Postat av: Morgan

Glad jag belv av att bli nämnd =) Och kom ihåg: jag skrattar med dig frida, inte åt dig =) kram

2006-09-15 @ 23:28:03
Postat av: Frida

Ok:)

2006-09-17 @ 02:53:54
URL: http://www.elvakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91