Lite allmän info om denna skärtorsdag

image201


Nu har jag precis vaknat.


Ska snart gå och hämta posten som ligger mellan innerdörren och ytterdörren. Igår var det en trevlig post, kosing tillbaka från Skatteverket blir man glad av. Nog om post. Efter posthämtning (attans nu skrev jag om posten igen) blir det lunch, chili con carne och ris... fast inte riktig chili con carne utan chili con carne med kidneybönor istället för vita bönor... du vet sån där låtsas-chili con carne. Efter måltiden kommer jag att kila iväg till biblioteket och läsa lite med några i min klass. Det är bra att läsa om man vill bli smart... eller få godkänt på tentor iaf. Smart är svårt att bli om man inte har de rätta förutsättningarna, till exempel en hjärna med mycket IQ i.

Okej... Glad Påsk och ät för jössenamn inte lika mycket godis som förra året nu i helgen, ät Mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91