Veckans Tattiga

image213 (foto från www.people.com)

Å herrejösses lille David vad är det för krafs på armarna där? Hade denna gosiga (?) fotbollsspelaren varit min* skulle han få gå till handfatet och tvätta bort de där dumheterna, bums. Han kanske tycker det är läckert men det tycker inte jag och Du. Hoppas för allt i världen att pöjken inte kommer att dekorera ansiktet sitt för då lär Gudarna gråta det må jag säga. Hoppsan, det där sista var lite väl likt en kommentar från en viss Linusida i Madicken. Alltså inte inne i Madicken utan i Madicken-serien som jag har på DVD Du vet... näe okej det visste Du inte men NU vet Du.

* Han är inte min. Men en gång när jag var liten hade jag en pojkvän som var lite lik honom (hej mister D om du ser detta)

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, hemska tanke att den finfina pojken skulle förstöra sitt vackra anlete med sånt krafs.. :D kram*

Postat av: Frida

Mmm blä vad man skulle gråta många tårar då..

2007-04-20 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91