En gång i livet händer det...

image309... att man är med om något alldeles fantastiskt underbart och nästan övernaturligt. Kanske fler men oftast inte färre... en gång i livet... Min underbara gång var jag med om idag. Skulle hämta boken "Klinsk mikrobiologi" på Godiskällaren här i Skövde, och vilka befinner sig där om inte Suri och Tom Cruise ?! Vilken lycka! Detta var vid tretiden och jag skakar fortfarande i händerna av ruset som liksom blev där inom mig i godisaffären.
Känns så härligt och det kanske bästa av allt är att Tom inte verkade helt ointresserad av mig, han sa liksom ja med en blink när jag frågade om jag fick fota honom och lilltösen! Så glaaaaaaaaad för detta så det är inte klokt som Du förstår :)

Ps. Oki då. Hittade på lite här som inte stämmer... eller ganska mycket som inte stämmer... inte ens min bok "Klinisk mikrobiologi" hämtade jag ut idag på Godiskällaren... den kommer direkt i postboxen imorgon. Tom & Suri är nog hemma i USA och inte mittemot biografen i Skövde för att köpa godis. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91