Höst på vår planet...

uupo... eller iallafall i Skövde. Attans också... Du och jag hade behövt en lång varm och gó sommar för att orka oss igenom den dumma hösten och vintern, skapade av satans son med syfte att döda (?). Vill lägga mig under en filt i soffan och sedan bara ligga där och dricka massa té likt en björn som gått i idé... eller ja dem kanske inte dricker så väldans mycket té om man tänker efter... men ändå. Inte meningen att låta pessimistisk och lite deppig men det går inte alltid att vara på topp ens i en "humor"-blogg när hösten faller på. Vilken av filtarna på bilden skulle Du helst vilja ha förresten om Du fick välja en av dem? *nyfiken* Jag skulle ta den gröna (nej inte den rosa, haha) för den passar bäst i mitt vardagsrum. Den blåa filten skulle iof vara rätt kul att äga eftersom den påminner om en mysig tant på det servicehus jag jobbade på i sommar. Hon hade en sån blå (vikt på ett speciellt sätt) över fötterna för att hon frös så om dem jämt. Undra om hon fryser mer om de nu när det är höst. Undra om de andra tanterna och farbröderna fryser om sina fötter. Vill veta men det går inte för jag jobbar inte där längre, men vill... saknar dem jättemycket men försöker glömma bort detta för att vara nöjd med att plugga. Svårt ibland när man inte är född akademiker och hittat ett jobb man trivs görbra med... Mm så är det mä´t. Vet inte varför Du får läsa om detta men har man en blogg så har man och då kan det bli att Du får läsa om ointressanta saker ibland. Hoppas Du får en mysig höst med massa té, kramar och varma rutiga filtar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91