Inte utan min...

image301 ... fina gröna overall!
Den är precis så snygg, läcker, gosig, mjuk, piffig, mysig och härlig en overall någonsin kan bli. Och det bästa är att den ska sitta på mig hela tiden de närmaste två veckorna, för på måndag förvandlas jag från vanliga tråkiga Frida till hippa och käcka Fadder-Frida. En fadder som tillsammans med de andra faddrarna ska göra allt för att Du ska få en så bra och rolig start på Dina sjuksköterskestudent-år som bara är möjligt.
Vet inte riktigt hur bra det kommer gå för mig som fadder, kanske gömmer mig bakom ett träd och bosätter mig där i två veckor... men förhoppningsvis inte, haha. Har nämligen som mål att försöka dra med och peppa de lite blyga personerna i församlingen (eller ja... skaran) och det blir liksom inte bättre för dem om deras fadder är mer timid än dem :)


                       bhj

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du nåt i räva eller?
Den där overallen är väldigt lik min olyckan-overall. Kanske kan ta på mig den och vara fusk-fadder (ist för fusknolla)?

Postat av: Frida

nej hurredu det där var ingen bra idé (lilla torra dissen)

2007-08-18 @ 15:31:31
Postat av: Sara

Helveteskapet!

2007-08-20 @ 14:44:43
URL: http://piptermos.blogg.se
Postat av: Frida

Du är så ful i mun, alltid varit men på senaste har det om möjligt blivit värre. Vårda ditt språk kvinna *arg*

2007-08-20 @ 15:04:29
URL: http://www.elvakaffe.blogg.se
Postat av: anna

fin fågel...eller är de gris? =)

2007-08-20 @ 17:23:42
Postat av: Frida

Haha :P Men man blir bra förvirrad när det e värsta fågeln osså står det gris.. hallå liksom, what.

2007-08-20 @ 17:36:37
URL: http://www.elvakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91