Jonas Gardell...

gsgs... kan vara lite småelak och pinsam mot de som sitter på allra första raden när han gör sina shower (har sett det på dvd). Jag, min Björn och hans syster ska sitta på första raden när han kommer hit till Skövde i oktober. Björn säger att man inte fick välja platser när man bokade, men han luras ibland så jag vet inte om det stämmer. Tycker att det ska bli görskoj att gå dit och lyssna på knasbollen Gardell men är jätterädd att han ska välja mig som mobboffer för kvällen så att följande scenario kommer att utspela sig där i stadsteatern:


1. Jag blir väldigt generad och rodnar (som vanligt med andra ord)
2. Blir nervös och säger därför något konstigt i hans mikrofon så alla skrattar åt mig jättemycket.
3. Får andnöd och känner mig svimfärdig för att hjärtat slår så fort.

Det är som Du förstår med blandade känslor jag kommer att gå dit. Men precis som med alla andra faror är det kanske bra att utsätta sig för dem ibland... så man inte förvandlas till en kyckling... det vore ju inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh.. vad avundsjuk jag blir.. vill också gå :(

2007-08-09 @ 22:47:39
Postat av: Frida

Finns nog biljetter kvar :)

2007-08-09 @ 23:19:37
Postat av: Ida

Förresten, jag har väl berättat vad han gjorde när pappa och Maria var och såg på honom?! Då satte han sig i Marias knä och frågade vad det var för en gubbe hon var där med!!! hihi*

2007-08-10 @ 11:43:32
Postat av: Sara

Med tanke på att du brukar bli helgens mobbningsoffer på Kalmarresorna, måste jag tyvärr meddela att det förmodligen är bra mycket mer än 20% chans att herr Gardell väljer dig.
Vill passa på att försvara Björn lite, man kan faktiskt inte välja platser på ticnet, utan det blir bästa lediga platserna man får.

Postat av: Frida

Nä ush nu blve jag mer orolig, på riktigt alltså. Kanske är så... men tror ändå att han har något litet finger med i spelet..:)

2007-08-10 @ 18:07:13
Postat av: Frida

Ida: Haha, va taskigt!

2007-08-10 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91