Karneval i Falköping!

mgfxmgf

Det är liksom den stora frågan, hur ska Du egentligen se ut i årets sambatåg? Har Du inte börjat med utklädnings-förberedelserna än så är det verkligen på tiden nu, för klockan 19.30 på lördag går tåget av den stapeln det stått på ett bra tag nu :)

Kanske är lite överdrivet men har verkligen längtat ihjäl mig hela sommaren till detta sambatåg. Kommer ha så sjuuukt kul som en blivande sjuksköterska någonsin kan ha. Och det bästa är att Du kommer ha precis lika kul! Ohhhhhhh va roligt, gud va roligt! Ses vid Folkets Park dåra!

Ps. Synd att ha höga förväntningar så har bestämt mig för att längta lite lagom bara.Ds

Kommentarer
Postat av: Gumba

Klart jag vet vad jag skall vara! =)

2007-08-08 @ 19:28:35
Postat av: Frida

Vad ska du vara?

2007-08-08 @ 21:58:54
Postat av: Gumba

Det får du se på lördag. Men jag är ond! =)

2007-08-09 @ 07:43:11
Postat av: Frida

Hm... vad kan det vara, vad kan det vara... en mygga?

2007-08-09 @ 10:11:41
Postat av: Gumba

Nepp. Jag har blivit utsedd till roten till allt ont, så du anar nog =)

2007-08-09 @ 12:18:57
Postat av: Sara

Friii, va kul vi ska ha!!! Nu är det bara en dag kvar! Snygg bild du har förresten, då menar jag inte den här karnevalsbilden utan presbilden. Very nice pullan!

Postat av: Frida

Gumba: Kan det vara en Hel Special med hälta hälta?
Sara: Så in i norden kul ska det bli... o inget regn heller för det har jag bett Gud om nu o vi e rääääätt tighta. Tack, tycker själv den e ganska halvful men det gör inget. Ses imoooooooorrn!!!

2007-08-10 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91