Veckans Fobi

yreasyhezsVet inte vad som händer med mig. Är rädd, mycket rädd för det som numera jämt sker när jag går hem från Bogréns, Kåren, Plantis m.m (krogar)
Tror att Du kommer tycka att det är lite konstigt och äckligt, så var snäll och förbered Dig på det innan jag skriver vad det är för något. Jo... det är nämligen så att jag börjat köpa korv med bröd när jag går hem från krogen. Gillar ju inte korv! Eller jo de är väl ganska goda när man inte tänker på vad som finns i dem, men äter dem liksom inte frivilligt normalt sett. Förstår verkligen ingenting... det är helt sjukt... men vet inte vad jag ska göra åt det. Igår t.ex blev det först två korvar med bröd när jag gick ut från Kåren, sen efter en bits vandring vart jag sugen igen och gick tillbaka och köpte en till. Tre korvar på en och samma kväll, precis som på Karnevalen förra helgen. Helt sinnes! (sanslöst). Veckans fobi är att detta o-Gudaktiga beteende kommer att fortsätta och att jag tillslut kommer att förvandlas till en tjock korv som inte gör något annat på dagarna än att äta korv. Ush...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91