Veckans Tantvarning

xhfcdhdfFunderar på att börja på Vattengympa precis som tjejerna på bilden till vänster. Vore käckt, men är lite nervös för de eventuella konsekvenser detta skulle kunna föra med sig. Nämligen rädd att bli kallad tant resten av mitt liv och det vore ju lite olyckligt.
Kanske fortsätter med enbart simning ändå, som nu, även fast jag är rädd för en tantjej som simmar där. En gång frågade hon (50+) nämligen i rosenrasande ton om jag hade något i huvudet, när jag simmat om henne, och hur jag kunde med att göra så mot människor. Blev liiite förvånad...  Vet inte riktigt hur jag skulle gjort om jag inte simmat om henne... hon simmade liksom ganska långsamt och jag mer i normal takt.
Skulle Du bli rosenrasande om någon simmade om Dig i bassängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91