Kåren ger mig inte kalla kårar

fgdty

Ligger ungefär likadant som kissen min på bilden idag. Svårt att skriva en blogg samtidigt som Du kanske kan förstå men blev så sugen på att berätta för Dig att det blev en himla lyckad kväll igår. Trodde att det skulle bli en lugn hemmaafton med avokado o räkröra, ägg och kaffe framför Packat & Klart, Top Model och Lustgården. Men istället en mycket trevlig kväll med förfest, studentpub och öl.
Öl förresten... känns lite som att det blivit en ny grej i mitt liv, iallafall på Kåren. Inte varit där mer än kanske tre gånger men då har det blivit denna orange/bruna dryck. Lite svårt att veta vad man ska säga vid beställning i baren bara. " En 15-kronors öl, tack " är enligt vissa i alkoholdrycksutlämningen helt fel sätt att uttrycka sig på. " Hof, det heter Hof! Hooof! " kan man som bortkommen nybörjare i öllivet få till svar då. Men det gör inget för då är det vid nästa beställning i baren ännu roligare att  säga " en 15-kronors öl, tack ". Har nog lite dålig humor trots allt, men det har Du med...

Ps. Det kom till kännedom under gårdagens diskussioner att det är en falsk fördom Du och jag har inom oss att alla manliga sjuksköterskor skulle vara gay. Ds. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Billig öl är aldrig fel! Mer öl åt folket! Speciellt när vi ska till Roskilde, för det ska vi förstår du barndomen! :D

Postat av: Frida

Mm vore kul... om jag inte jobbar hela sommaren.

2007-02-23 @ 14:52:02
Postat av: fia

jag ska ha semester=)

2007-02-23 @ 15:35:40
Postat av: Frida

Ska du åka nånstans eller nåt? Kanske lite löööööve i Maldiverna med Gumbis?

2007-02-23 @ 17:49:24
Postat av: fia

de hade ju inte varit fel men han ska ju gå med gips hela sommaren så det blir nog inget med det..

2007-02-23 @ 19:12:50
Postat av: Frida

Just ja, foten. Men han kanske kan ta med sig en plastsäck o bada i?

2007-02-23 @ 19:14:04
Postat av: fia

ja de vore ju både praktiskt och snyggt=)

2007-02-24 @ 15:45:34
Postat av: Frida

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2007-02-25 @ 03:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91