Veckans Fobi

gsgsa

Oh oh, Converseliknande skor står på dörrmattan i min hall... vem har placerat dem där?
Ok... det var jag som köpte dem. Trodde aldrig att fossingarna mina skulle behöva umgås med väggar o golv av detta skoslag. Men så fel man kan ha ibland. Tyckte dessa var ganska fina faktiskt. Neutralt svarta med medaljongtapetmönster på... sött och lagom kitchigt på samma gång, precis som det ska vara. Premiärturen i de syndigt svarta härligheterna gick bra... det känns lite som man studsar omkring på trottoarerna, och varje småsten som kommer en till mötes blir ett litet hopp roligt nog att lägga på minnet.

Om två veckor ska de nyinhandlade små mörka få följa med på spelning
www.myspace.com/calis902, blir roligt för både dem och mig samt även för min vän.

Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen (som Gert Fylking brukar säga)!! Guuud vilka tjusiga skor, ser verkligen fram emot att se dem på bror dins spelning! Sen får du ha dem på Blisterhead också, du kommer smälta in så fint!

Visst är det skönt med ett par sneakers på fötterna, man skuttar och studsar fram över stadens alla gator och torg! Eller ja...kanske blev lite toooo much där, eller blev det dumt eller?

Postat av: Frida

Mmm jätteskönt!

2007-02-25 @ 21:27:34
Postat av: anna

väldans trevliga skor!

2007-02-26 @ 12:37:31
URL: http://smalandsgatan5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91