Veckans Lycka

fdhjdfdf

Söta gosegrisar som man kan hitta lite överallt på Internet! Visst blir Du också lycklig av dem?!
Okej... faktiskt första mjukisgrisen jag hittat på nätet... Inte så ofta man söker efter dem och det kan jag tycka är lite synd. Letade iof inte efter en låtsasgris utan en bild på en polotröja.
En god vän till mig (att säga god vän känns lite nytt och vuxet) som gärna vill vara anonym tyckte tidigare idag att min presentationsbild var på tok för vågad. Har ordnat detta lite preliminärt nu med hjälp av Paint, tack goda, goda vän för att du påpekade detta. Om ett tag kommer en ny presentationsbild upp med mig iklädd polotröjan på bilden, storlek small istället för 110 då såklart. Målgruppen jag skriver till är trots allt barn och äldre och då måste man ta lite ansvar... Tillhör Du målgruppen tro? Inte? Gör inget, alla som vill får läsa :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

:) Fixat nu iaf... så det så!

2007-02-26 @ 20:36:37
Postat av: anna

är de för barnens eller för de äldres skull som du har lagt in inlägget 3 gånger? :P pino...

Postat av: Anonym

den målgruppen jag tillhör vill nog se mer vågade bilder! ;)

2007-02-26 @ 21:03:21
Postat av: erik

ehh, ok jag erkänner.. var jag som skrev inlägget ovan...

2007-02-26 @ 21:06:02
Postat av: Frida

Målgrupp äldre?

2007-02-26 @ 23:03:31
Postat av: Ida

Det var ju för väl att du besparar barn och äldre dina behag!! :P Men tänk vilken härlig ny läserkrets du kunde nått ut till?!!! stora kramar

2007-02-26 @ 23:14:51
Postat av: Frida

Mm men tror ja diggar den kretsen som är:) ;)

2007-02-27 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91