Veckans Tattiga

hfhy

Eldorado Handkräm som råkat titta ut ur handväskan! Piiiiiinsaaamt... :)
Mycket bra och prisvärd annars, inte så där fet och klenig en del kan vara... krämer alltså.
Bara att skutta iväg till närmsta Willys och börja kräma på Lilla Vickevire o Gullebrand  med flera. Inte bra för dessa att vara torra och nariga... mår kroppen bra, mår själen också bra som man brukar säga.

Väskan Du kan se på bilden inhadlades i syfte att vara en skolväska. Det är ingen bra skolväska. Rent ut sagt en av de sämsta skolväskor jag någonsin haft. Anlednigen till detta är storleken. I affären mätte jag och kassörskan så det skulle gå i ett A5-block i varje fall... men visste inte då att man till varje föreläsning får stenciler i storleken A4. Attans så det kan gå när inte haspen är på...
Så... eftersom det nu omöjligt går att göra denna väska större kommer jag preliminärt att byta till en svart ryggsäck av märket Everest (viktig info, pass på). Detta för att slippa ta med en extra påse till A4-papprena varje dag samt för att undvika frågor från klassisar om hur jag får plats med allt i den lilla, lilla väskan. Det sistnämnda har iof inte varit något stort problem alls utan bara ett kul sätt att få kontakt.
Att hitta en otattig påse att ha papprena i har dessvärre varit svårare... det har oftast löst sig iof genom en lite finare MQ-påse modell liten (som man får när man köper ett linne eller så där).

Kommentarer
Postat av: anna

haha...du är rolig.. får ni tokmycke papper? annars kanske du kan vika dem å lägga dem i de lilla lilla blocket i den lilla lilla väskan...(som för övrigt va väldigt fin!)

Postat av: Frida

Mmm det får vi, som man fick i Kalmar du vet. Ett häfte med små rutor med text i till varje föreläsning. Går inte o vika längre alltså, 2cm papper e ganska hårt :/ Hur gör du?

2007-01-31 @ 21:52:44
Postat av: anna

haha...okey...då är de svårt ja...ja har en större väska...kanske ska ta kort på den å blogga om..:)

2007-01-31 @ 22:45:55
URL: http://smalandsgatan5.blogg.se
Postat av: Frida

Gör det :)

2007-02-01 @ 15:49:00
Postat av: Anna

kan nog fastna i din blogg tror jag, haha

skön tjej, helt klart

ja ja nu vet jag vad jag ska göra imorn när jag inte kan sova

sparar din sida.

natti natti

/Anna igen

2008-07-16 @ 06:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91