Att välja rätt är inte alltid lätt som en plätt

kjoi      hgui

Vill gå på en bra konsert i höst, men bara en. Kan inte välja mellan dessa två ovan. Så svårt så svårt.
Neeee det är inte svårt, bara skojade. Tänkte gå med raska steg till Winnerbäck-konserten den 9:e november såklart... mmm han är så go och sjunger så fint och smart och bra. Vilken kille!
Gillar iof Wolffen också, häftig röst och verkar lika dundertrevlig som Bamse äter dunderhonung (mycket).

Idag är det sol här på slätta. Tänkte ta en promenad i högt tempo sedan så ingen hinner se mina koppor i ansiktet då jag svischar förbi. Tycker nog det är roligare att möta folks blickar och kanske le lite annars då man går förbi någon, men inte idag. Fort ska det gå med huvudet ner i marken. Eller inte förresten, lätt att dra åt sig en för tillfället negativ uppmärksamhet då. Tänk vad en liten promenad kan kännas jobbig ibland... ska tänka på mina koppor i ansiktet resten av mitt liv, till och med skratta åt de små finnar som dyker upp ibland. "Haha, vad är ni mot koppor" ska dem få höra. Kan de ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91