Bort med det gamla...

ghssdf... och in med det nya.
Ska powerwalka (wow jag är så häftig) bort till min gamla lägenhet och sälja mitt vitrinskåp om en stund, det kan nämligen inte bo i den när de nya hyresgästerna flyttar in på måndag.
Inte heller i min nya lägenhet är det välkommet... ett riktigt misslyckat skåp skulle man kunna säga att det hade varit om det inte var för dess nya adoptivfamilj, som kommer från Trollhättan och tar hand om det idag.
Ibland är ju omplacering nödvändigt, precis som när folk blir allergiska mot sina hundar och katter. Träslaget bok, som skåpets tak och golv är gjort av, är som en bok från förr i tiden, man gillar det/den inte så mycket för det/den är så himla gammal/t. Eller ja... blev en väldigt konstig liknelse det där men liknelser är inte min specialité. Kan inte förstå att det finns människor som jobbar med att komma på nya liknelser hela dagarna. Haha, sicket arbete! Ganska fritt iof, men tror det är lätt att ta med sig jobbet hem och aldrig riktigt kunna släppa det. Eller vad tror Du? 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt det skulle vara att bo ihop med en person med sånt jobb, känns som att man skulle få höra tio liknelser vad man än pratade om. Jobbigt värre!! Grattis till försäljningen! =)

Postat av: Frida

haha, helt sjukt jobbigt! snart är det kalmarhelg =)=)=)

2007-07-22 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91