Prickigt...

    uihuioh8o0                                   image276

... är inte mitt favoritmönster på hud. Känner mig som en prickigkorv. Plockade bort prickarna en och en när jag åt prickigkorv som liten, men det går inte att plocka bort svinkoppsprickar. De sitter fast jättehårt och man måste därför äta penicillin för att det ska försvinna. Åhhh... önskar det hade varit prickigkorvsprickar på huden istället. Vill liksom åka med min Björn till Falkenberg och festa lite istället för att sitta hemma och vara prickig.

Topp fem varför jag inte vill vara en prickigkorv denna helgen:

1. Vill kunna följa med till Falkenberg. Festa, bada och ha det härligt.
2. Prickarna är fula och o-sexiga
3. Jobbar varannan helg, vill liksom inte vara prickig på min lediga helg ju
4. Kommer bli långtråkigt att vara hemma i lägenheten, vill ju liksom skona Dig från de hemska prickarna.
5. Prickar kliar när dem känner för att vara riktigt sviiiniga, även om det är helg.

Kommentarer
Postat av: fia

jösses vad många prickar!! man ser tydligt likheten med prickigkorv=) vart har du fått dem ifrån?

2007-07-13 @ 09:57:42
Postat av: Frida

Ja, vi är bra lika :) Vet inte men läkaren trodde det berodde på att jag använt sån där ansiktspeeling, fått ett litet litet sår o sen att det kommit in bakterier i det genom jobbet.

2007-07-13 @ 10:48:30
Postat av: Sara

Kunde du inte skrivit under bilderna vad som var vad, svårt att se skillnad på dig och korven!

Postat av: Frida

Haha, true true.

2007-07-14 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91