Veckans Lycka

xfhdhxdzBlir bara så sjuuukt glad i hjärtat varenda gång jag tar upp min mobil. Den lilla rosa varelsen på bilden hänger nämligen i den sedan i förrgår då den invigdes med bandklippning och fanfar (eller ja...).
Dag som natt, natt som dag. Jämt,  hänger den söta björnen i min mobil och dinglar nu. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna att få ha honom där i prat- och-fotomanicken. Har ingen aning om hurvida jag är värd all den här lyckan som den lilla rosa faktiskt ger mig.
Mmm... kan Du tänka Dig vad en liten rosa björn kan ändra en vanlig, tråkig och lite stel mobiltelefon. Den känns mycket mer käck nu, och det är jag utomordentligt tacksam över inför Dig och hela församlingen Du tillhör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91