Veckans Lycka

image245Mmmm! Kaffe, café au lait och en chokladkaka med nötter i. Ser typ helt sjukt gott ut enligt mina suktande ögon. Måste börja fika mer... så himla mysigt och underbart, eller vad säger Du? Instämmer, säger Du.

Det regnar ganska mycket idag, men det gör inget... är fri från pluggning och då spelar vädret ingen roll. Det är en härlig känsla att ha slutat skolan kan jag lova. Ser så mycket fram emot en sommar med jobb varvat med ledighet emellanåt, då man verkligen är ledig också, både på schemat och i hjärnan. Annars kan den lätt koka över vilket den gjort på mig kanske 345 gånger de senaste tio veckorna. Undra om utbrändhet finns hos studenter. Vet Du? Kanske hos ej så begåvade sådana iallafall, som måste sitta och läsa 8 timmar om dagen för att förstå något. 
Ahh... ska flumma järnet, mer än vanligt... hela, hela sommaren nu! Tänker aldrig mer vara så seriös och tråkig som jag varit denna terminen... det liksom skadar den image jag under en så lång tid byggt upp och är ohyggligt rädd om, haha... bá skoja :) Japp, japp... ses i vimlet! Nu blir det frukost och sedan fika och sedan faddermöte för mig. För Dig med? Okej, men då ses vi!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hello.. Fika är ju trevligt, beroende på vem det är med. En annan fika eller kaffestund som kanske rentav är den bästa är ju elvakaffet, då man smyger ut och tar sig en kopp, som en nedtrappning inför lunchen =) och har man tur så har inte kakförrådet i bokhyllan tagit slut.
Ledsen att jag missade faddermötet. får ta reprisen.

2007-06-03 @ 21:37:27
Postat av: Frida

Mmm fika är alltid trevligt, när det än är :) Vad gör du nuförtiden då? Fortsatt programmet eller edu kvar på F-kassan?

2007-06-04 @ 08:32:16
Postat av: Peter

Yes, det blir ju en hel del sånt om dagarna. Iaf fm och em kaffe =) Målet att fortsätta vet jag inte vart det tog vägen :S Jag fastnade på FK och nu vet jag inte vad det blir. Kanske blir att jag flyttar närmare dig, till Jönköping. Händer mycket. Hur har du det på ditt nya program? Har läste lite i din blogg. Kan ju snacka mer på msn om du vill! Kram

2007-06-04 @ 21:48:35
Postat av: Frida

Mhm okej. Ja Jkpg är ju en trevlig stad :) Programmet e toppen, trivs görbra o skulle inte kunna tänka mig nåt annat i världen just nu o jobba med (bra betyg). Absolut, msn brukar va på. Ha d fint

2007-06-04 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91