Söndagsquiz

image190

Vad ser Du på bilden?

A. En dildo
B. En rosa showercreamflaska av märket Sunsilk
C. En rosa schampoflaska av märket Sunsilk
D. En rosa balsamflaska av märket Sunsilk

Svar lämnas bland kommentarerna. Vinnaren (som kommer att få bilden ovan fast i större format) meddelas per mail.

Ps. Skriv vad Du tror bilden föreställer, rådgör ej med eventuellt vilseledande personer.
Ps2. Sara, jag har bytt presentationsbild nu. Nöjd?!
Ps3. Alla barn: En dildo är en slags tjock pinne som man inte ska leka med. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du är så tattig! Du kan ju inte byta ut bevismaterialet mot en annan bild!!
Du på lördag ska vi dricka öl!! Alla barn: Öl är en dryck som folk över 18 dricker för att få en härlig tokfylla, prova gärna själva!

Postat av: Mia

Sara...du kanske borde fundera över ditt val av yrke...är du verkligen lämplig som lärare!?

2007-03-26 @ 14:48:13
Postat av: Frida

Tattig? Såg du mig med ÖB-kassen tidigare idag?! Damn... Och Du Sara, jag bestämmer över min blogg så du kan hålla truten ;P Lördag, lördag... mm men det är inte bestämt än om det blir Halmstad eller ej :/ Rödvin är ganska gott också förresten...

Mia: Och det kom från rätt person...

2007-03-26 @ 20:22:02
Postat av: Sara

Vaddå inte bestämt, du sa ju att du skulle åka! Korven, nu skärper du dig, Halmstad it is!

Ska ju bli lärare bara för att jag ska förstöra alla stackars oskyldiga barn förstår du väl Mia?

2007-03-27 @ 22:23:59
URL: http://piptermos.blogg.se
Postat av: Frida

Mia: Skojade bara såklart.. så du vet :)

Sara: Näe blir inte Halmstad denna ggn. Berättar varför men inte här. Ser fram emot Kalmar o Springbreak istället.. om man får komma det e klart :) Kommer du hem i påsk?

2007-03-28 @ 15:01:25
Postat av: Jny

Vad jag ser på bilden är produkten av någon som gått på en vidrig reklam i teve och tänkt att det där måste jag ju prova....om man verkligen kommer se ut som Mimmi Rogers....liksom...vem fan vill inte det....så kommer man hem och det luktar apa om duschkrämen....typ

2007-03-29 @ 21:00:55
URL: http://folkaridioter.blogg.se
Postat av: Frida

Ojdå det var ju inte bra..

2007-03-29 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91