Veckans Lycka

image194

Åhh... den är så härlig min nya mobil. Tycker faktiskt det. Vem behöver pojk- eller flickvän om man har en sån här?
Den kan ta jättefina fotografier (3,2 mpix), den kan spela bra musik i öronen, den kan ta emot sms från trevliga människor, den kan spela in videosnuttar, den kan väcka en med en kitchig signal på morgonen och den kan även ringa massa skojiga tjejer och killar. Den kan egentligen allt tror jag.

Ska gå ut och gå med godingen om en stund och provfotografera lite. Borde bli väldans bra bilder för det är ju lika många pixlar i den som i en vanlig digitalkamera... inte de allra senaste varianterna då men ändock. 

Gå gärna in och lägg ett bud på min gamla ögonsten, kommer upp på Tradera inom kort. Heter Elvakaffe där också, och använd sökorden Sony Ericsson k750.

Kommentarer
Postat av: Gumba

Pixlarna är inte allt lilla Frida! Vad har dom lurat på dig för abonnemang denna gången då? =) Kääämpuzz igen kanske.....

2007-03-31 @ 22:32:29
Postat av: Frida

Nä vet, men den e bra. De har lurat på mig ett Telenorabbonemang, men fick rabatt på inträdesavgift och minneskort för att jag är så snäll :)

2007-04-01 @ 18:34:11
Postat av: erik

frida måste va en drömkund om man är försäljare.. :)

2007-04-02 @ 21:44:47
Postat av: Frida

Mobilförsäljare kanske, men inga andra. De är ju livsfarligt flörtiga de där rackarna. Inte konstigt folk samlar på sig en massa mobiler de inte vill ha! Ja ville iof väldigt gärna ha denna.

2007-04-02 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91