Vill så gärna...

image166 

... ha en katt... precis en sån som på bilden faktiskt.

Tigerkatter är fina, snälla och roliga och man kan bland annat busa, gosa och kramas med dem.
Kikat runt lite på olika adoptionsbyråer och det verkar inte som man behöver stå i kö så värst länge i väntan på en egen kelgris. Men stunnar mig (väntar) nog till hösten iallafall... bra att planera långsamt. Mycket som behöver fixas innan... transportbur, låda, säng, klätterträd, koppel. Sen en sak till också, om jag har en sommarromans (vilket härligt ord) med en jätte-pälsallergisk kille som kanske blir kär i mig och jag i honom, då är dumt att adoptera en liten kattunge om vi nu bestämmer oss för att fortsätta vara kära i varandra... eller vad tror Du?

Ps. Får man praaata med katteeen? Ds.

Kommentarer
Postat av: erik

skaffa ingen katt för tusan... de är ju bara jobbiga, och så luktar de illa oxå! eller kanske inte katten som luktar illa men de brukar ju inte va så bra på att gå på toan och spola efter sig!!!

2007-03-07 @ 15:58:19
Postat av: Anonym

Skaffa ingen katt de närmaste två veckorna bara! :p

2007-03-07 @ 16:42:28
Postat av: Frida

Erik: Ehm... Klara kan iaf gå på dass o riva över det hon gjort. Luktar kanske inte så gott men alla är ju inte på toan lika ofta som du :)

Ida(?): Nä lovar!

2007-03-07 @ 18:36:58
Postat av: Anna

ja tycker också d skulle va mysigt me en liten kisse (även om man får torka sprutbajs ibland) men ja tror inte att de lilla livet skulle trivs så bra i min lilla lilla lägenhet...

2007-03-08 @ 11:46:47
Postat av: Frida

Ok, men min katt kommer nog inte göra sånt... känner det på mig :) Tror du inte? Kanske är så. Ja håller på att lösa det här med uteliv för katten. Ska nog köpa nån slags snöre me grej som man sätter ner i gräsmattan så den kan va ute o få lite luft. Kattvakt vid resor/utflykter kunde du väl va eller hur sa vi? ;)

2007-03-08 @ 14:18:47
Postat av: Sara

Jag slog i blindo!

Postat av: Frida

Haha =)

2007-03-09 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91