En Ridande Polis

image232Detta är enbart ett testinlägg och inget annat, vad Du än hört ryktas om. Ville nämligen prova om jag var smart nog att lära mig en ny HTML-kod, så att texten i fortsättningen kommer att vara placerad till höger om bilden i denna rosa bloggs inlägg. Tyckte det var på tiden att styla om lite nämligen... precis som LunarStorm gjorde för ett tag sedan med sin sida. Vill gärna jämföra mig med denna community, för det känns lite som att jag o bloggen ligger på samma nivå som nyss nämnda mötesplats... eller inte :)

Den ridande polisen till vänster har förresten ingenting att göra med detta inlägg. Han bara finns där som ett test om jag lyckas med koden eller ej. Men då jag tänker efter så borde det skrivas lite om hans kompanjon som inte är en ridande polis utan en vanlig polis*. Guuud vilken gó polis det var som föreläste på vår Fadderutbildning. Störtskön, och med världens bästa dialekt tillhörande bögda härekring (byn häromkring). Kunde oerhört mycket om droger också, varför man inte ska ta dem oså... mycket bra, så att han inte råkar i dålig dager menar jag. 

* En ridande polis är en polis som tar sig fram med hjälp av en häst, en vanlig polis använder bil eller går till fots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91