Grönt är skönt

syuerhjVar hos frissan och klippte håret idag. Hon berättade för mig att mitt hår är grönt och att jag har en egen brunn. Hon har rätt, mitt hår är lite grönt, men jag har ingen egen brunn. Vad har brunnar med hårfärg att göra förresten? Blir man grön i håret av avund till folk som har vatten i kranen och inte behöver hämta vatten i brunnen, eller hur är det egentligen? Försökte fråga lite försiktigt hur hon menade men förstod inte riktigt svaret. 
Aja... ska färga håret nu... vill inte att folk ska tro att jag är punkare med grön tuppkam och sånt där. Inget fel på punkare iof men ja... hrm... (hur ska jag ta mig ur det här nu då?) Blir chokladbrun hårfärg istället för grönt. Hoppas det blir chokladbrunt iallafall... bara det inte blir sådär tokgrönt som tjejen på bilden har så är jag nöjd. Eller alltså hon är ju fin på sitt sätt :)  

Kommentarer
Postat av: Ida & Dixie

Har du grönt hår och en egen brunn?? Nej, jag förstår inte jag heller.. :S kram*

Postat av: Frida

Skumt det här... om tio minuter är det marabou-brunt iaf.. eller kanske mer Skotte-brunt förresten :) Sku du till bögda i helgen?! (läste bloggen din)

2007-05-31 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91