Trodde inte att Joe Labero...

hjfhsdrztse... pluggade till sjuksköterska! Men det gör han, och det i samma skola som mig! Blev inte lite utan mycket chockad imorse när han satte sig på en av de främre raderna i salen som både han och jag senare skulle bli undervisade i Reproduktionsorganen (snippor och snoppar för Dig som kanske är lekman i ämnet?). Alltså kan Du tänka Dig, Joe Labero (!) bara sådär på fredagsmorgonen, höll på att sätta tungan i halsen. Eller ja... den sitter fast iof så det var kanske inte nära. Eftersom man inte direkt förväntar sig Joe på en sjuksköterskeföreläsning trodde jag först att det var en person som var lik honom, ända tills läraren därframme sa "det är någon som trollar" när svarta tavlan (som egentligen är vit) helt plötsligt åkte upp på tavelrälsen, helt av sig själv. Magic, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Heffla

JA! Jag tyckte väl att det var lille Joe på första raden =)

2007-05-26 @ 11:01:57
Postat av: Frida

Mmm det var det apselut! :D

2007-05-26 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91