Vad Ska Du Göra i Helgen?

image235

Känns lite som att det hjärtat ovan har att säga stämmer ganska bra. Vem gillar inte helg liksom, någon tok långt ute på en sten vid en sjö på en strand kanske. Fast det känns lite otroligt det också. Helg är ju alldeles förträffligt underbart för de flesta, Du och jag inräknade. Alla helger borde dessutom vara helgdagar egentligen, så man tänker på att verkligen fira att det gått och blivit helg igen. Sen skulle det ju bli extra bra för de samhällets änglar (okej det var kanske en liiite överdriven "till-skyhöjning" men ändå) som jobbar helger. Dessa skulle få massor av extra slantar i form av OB (ej tampong-OB!) att lägga i sin spargris eller sparhund. Varför har ingen tänkt på detta?

Så... vad ska Du göra i helgen? Även om frågan ibland kan kännas lite klyschig så tycker iallafall jag den håller måttet. Det är trevligt att fråga varandra vad man ska göra i helgen helt enkelt, och mycket roligare än det är att fråga vad någon ska göra "på Tisdag". Tisdagar kanske man iof inte alltid ska underskatta iof, men så speciellt roliga eller spännande brukar dem då rakt inte vara i mitt liv iaf. Men vi har ju alla olika sorters liv, inte minst Du och jag.

Puss på pussmunnen Din och Ha en bra helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91