Veckans Fobi


image236Att det ska vara "Kinky Night" som tema även nästa lördag på Kåren!
Kan inte hjälpa det, klarade 50 minuter i Studenthuset idag... sedan brast det... brast kan tolkas lite som Du vill men hem gick jag. Förfesten var trevlig, några var Kinky-utklädda, andra inte... vi sjöng, åt och hade det allmänt trevligt och mysigt. Sedan kom Kåren... var inte förberedd alls på min reaktion där... Kinky-light kan vara kul som utklädnad på en förfest, men tok-Kinky ala lack och läder samt svart MASK för ansiktet... där går min gräns. Mådde illa direkt därinne, och det berodde inte på de två cider jag under kvällen druckit, det lovas av mig till 100 %. 
Vill inte känna såhär, vill kunna äta upp min macka med avokado på utan att må illa nu innan läggdags... men det går inte... Kinky får mig att må som en katt som fastnat i ett träd och inte kan komma ner, alltså inte bra alls...
Ska klä ut mig nästa Kårkväll, och det ordentligt... om temat är något kul... varför inte grodor, gatuarbetare eller somelier? 

Kommentarer
Postat av: warezcrc

Ähhhm, vänta bara tills den "unga fröken elvakaffe" blir den "något äldre fröken elvakaffe" du kommer att bli förvånad över dig själv när din 30 års kris kommer! Forever young . .. . .:D

2007-05-21 @ 10:19:43
Postat av: Frida

Haha :D Tror då rakt inte det kommer hända ;) Vad betyder ditt namn, om det betyder något?

2007-05-21 @ 19:09:16
Postat av: warezcrc

Som man brukar säga, Never say, never. Vips så är du där och är så kinkyyy att du inte tror dina egan ögon :D
Warezcrc kommer från datorlandet. :) Warez syftar på progg som har blivit av med sitt skydd och crc syftar på ett sätt att upptäcka felaktig programkod.
En hopslagning utav de två orden. Använde det i min ungdom, sedan har det bara hängt kvar. Jag är sååååå gammal!!! :)
Bra att använda om man vill vara anonym på nätet, eller så verkar man kanske bara skumm som gömmer sig bakom alias ? :)
Du kanske kan blogga om folks skumma alias ? :D

2007-05-21 @ 22:05:15
Postat av: Frida

Haha ja det vore en bra grej.. eller så börjar Du blogga om ditt alias, med lite mer ingående info om det.. kan kanske bli ett par inlägg i veckan?

2007-05-22 @ 12:02:16
Postat av: anna

men free, de förstår du väl att de inte kan ha toapappers-tema varje kväll på kåren bara för din skull...:P

2007-05-22 @ 18:52:42
Postat av: Frida

:p Var det inte ett bra tag sen ja rullade in mig i toapapper på fest nu?!

2007-05-22 @ 19:46:02
Postat av: erik

jo de är nog faktiskt en månad sen senaste toapappersfesten...

2007-05-22 @ 21:00:11
Postat av: Frida

Då var det nog någon annan, har inte gjort nåt sånt på länge? Ville du köpa köksbordet förresten? Jättefint och bra är det, samt med två härliga stolar till. Inte en skråma på något:) 700 :- nu eller aldrig;)

2007-05-22 @ 22:12:18
Postat av: anna

näe, men sånna där grejer är de ganska lång preskriptionstid på! ;)

2007-05-23 @ 08:33:20
Postat av: Frida

Nej, numera är det kort sådan, vad ni än tycker om det.

2007-05-23 @ 09:39:28
Postat av: Sara

Just att du inte har virat in dig i papper på länge ökar ju sannolikheten för att det ska hända snart. Pax för att INTE vara värdinna för den festen då sannolikheten är som störst (20%).
Jag kan rekommendera att klä ut sig till supergirl, det var väldans trevligt! 20% chans att det berodde helt på kostymen och inte alls på kvastkampen

Postat av: Frida

åååå ni har ju alltid så kul. tycker det ska va kvastkamp här i skövde med!... ska iof vara lådbilsrace på nollningen i höst, blir nog skoj.

2007-05-25 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91