Cappuccino i håret...

fhia                           vzvds
... men bara färgen Cappuccino blev det. Pust!
Köpte en hårfärgningsförpackning idag på lunchrasten, just för att den hette Cappuccino förmodligen eftersom jag då inte druckit kaffe på en bra, bra stund. De vet hur de ska sälja hårfärg de däringa Garnier-erna minsann :) Nä alltså egentligen handlade jag sån färg för att håret blivit 1,5 centimeter längre igen som det brukar ha blivit på en månad. Gud har inte besvarat mina böner om naturligt brunt hår så det är väl bara att fortsätta färga håret livet ut i protest *, eller för att jag faktiskt trivs i det kanske, vet inte så noga. Det är skojigt att ha brunt hår. Man kan säga lite knäppa/ ej så genomtänkta saker ganska ofta, men folk runtomkring en bara nickar och ler instämmande jämt ändå. Eller näe det är inte riktigt så men sant är att sen jag färgade håret är folk lite goare och vänligare mot mig och det är verkligen, verkligen, verkligen toppen. Blev människor snällare mot Dig när Du färgade håret brunt?

*Farmor och mamma & pappa kommer bli galna men det gör inget

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom till en insikt med färgat hår när vi hade klassfest förra veckan. Har man tokrött hår tror folk att man har gjort massa crazysaker. Man skulle nämligen skriva två konstiga/pinsamma saker man hade gjort på lappar och sen läste man upp alla lappar och så skulle alla gissa på vem som hade skrivit varje lapp. De flesta gissade på mig...hela tiden! Kände mig lite utsatt där ett tag!
Hur blev håret förresten??

Postat av: Frida

Just ja det sa du, men berodde det på ditt röda hår... din toka ;) Alltså cappuccinofärgen blev väldigt bra o blank!

2007-11-02 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91