Det Tredje Världskriget

huiioDetta hände mig imorse:

1. Vaknar av klockan som ringer (8.30)
2. Tittar ut genom fönstret, kollar vädret oså
3. Plötsligt får jag se en massa bomber, känner skakningar, rökmoln, folk som skriker osv i samma fönster. Blir livrädd och ligger helt stilla under täcket
4. Fortsätter att titta ut genom detta fönster, som nu är utan alla bomber och det ser ut som det brukar göra utanför
5. Tittar på klockan som nu helt plötsligt blivit 10.30

Måste alltså ha drömt att jag låg livrädd i sängen, tittade ut genom fönstret där det i stort sett var ett tredje världskrig. Sedan vaknat två timmar senare och tittat ut precis på samma sätt fast nu vaken. Alltså det kanske inte verkar å skrämmande eller ens värt att skriva i en blogg men allt var liksom så verkligt allting... men hur mycket jag än tittar ut nu så verkar det som att det här kriget utanför mitt fönster aldrig ägt rum...

Kommentarer
Postat av: jenny

gud va läskigt! drömmar är riktigt mind-fucking ibland!

Postat av: Frida

Mm det var det verkligen! Ja det e dem..

2007-11-15 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91