Sjukt synd om mig...

gawe... titta på min arm. Massa plåster ovanpå varandra för att det störtblödde när jag tog sista hepatitsprutan förut :( Det kom blod ur armen liksom. Jättemycket. Hoppas bara lite av sprutet i sprutan stannande kvar där i armen, men det gjorde det nog för det sa han som stack in sprutan i armen på mig. Nog om det. Vet Du vem som ska flytta in hos mig om tre veckor? :) En kissekatt! Görsöt är han (blå ögon, långhårig och gulröd päls). Hoppas min prins kommer att trivas bara, ska verkligen se till att han gör det. Ut och handla saker till honom ska jag göra så fort som möjligt så att det blir lättare att ställa mig in på nytillskottet i familjen. Eller ja... familj och familj... det är mest jag, haha. Ska bli skönt med en man i huset äntligen. Tror vi kommer trivas bra tillsammans. Titta på tv, gosa, busa, gå ut och gå (ska prova  med koppel på honom eftersom jag bor bredvid en väldigt kattvänlig park) och massa annat skoj ska vi hitta på han och jag. Har Du något namnförslag?

Kommentarer
Postat av: Mia

Kladdkakan tycker jag han ska heta, då kan han bli vän me Muffins..kan iof bli ändå men dem passar bättre ihop då...alternativt kladdkakemuffins...men då kankse Muffins tycker han har snott hennes namn..så ja röstar helt enkelt på kladdkakan!

2007-11-06 @ 22:36:44
Postat av: Ida

GRATTIS!! Tänk att vi båda ska få tillökning i familjen, så underbart! :D Kattnamn är jag desto sämre på :( stora kramar*!!

2007-11-06 @ 23:25:22
Postat av: erik

kebabrulle kan han heta kanske? eller inte kanske

2007-11-06 @ 23:28:09
Postat av: Frida

Mia: Åh vilken bra idé ;) Kan bli många roliga missuppfattningar om man pratar om allt "Kladdkakan" grejat med på dagarna om man glömmer säga att det e en katt. Fast det e väl lite så med Muffins med kan ja tänka.

Ida: Tack:) Mmm de måste ju få träffas nån gång oxå o bekanta sig med varandra. De kanske blir friends forever :D

Erik: Hmm.. ja kanske.. eller falaffelrulle om Sara får bestämma.

2007-11-07 @ 10:59:02
Postat av: Mia

Glömde ju skriva Grattis!! Din tur å bli Mamma nu då;)Jag tycker du ska gå in på någon sida för katthem, där finns det en väldans massa olika kattnamn!

2007-11-07 @ 11:11:59
Postat av: Frida

Tack :) Mm, äntligen. Funderat på katt ändå sen ja va 19 o flyttade hemifrån, känns som det är dags nu. Mhm det var ju en bra idé.. svårt med namn. Enda ja vet är att det inte ska vara ett "kattnamn" utan ett "människonamn" så man kan fira namnsdag oså.

2007-11-07 @ 12:03:39
Postat av: Sara

Grattis, kul för dig äntligen!! Jag tycker att den ska heta korven. Eller kanske inte...
Jag röstar på Sixten

Postat av: Frida

Duu är korven :P Sixten.. ok

2007-11-07 @ 13:08:24
Postat av: Frida

Ställningen just nu i namnsförslagstoppen:
1. Kladdkakan
2. Kebabrulle
3. Sixten

Kom gärna med lite seriösa förslag också om Du har lust :)

2007-11-07 @ 13:10:32
Postat av: Björn

Jag föreslår Tage.

2007-11-07 @ 16:32:25
Postat av: Sara

Mitt var faktiskt seriöst, vore det inte coolt med en katt som heter Sixten. Sixten-blixten liksom!

2007-11-07 @ 16:37:14
URL: http://piptermos.blogg,se
Postat av: Mia

Skaffa en katt till å döp dem te Hasse å Tage...då får du pluspoäng hos Evert...men va du ska ha dem till vet ja inte..men är ju alltid kul å göra någon glad=)

2007-11-07 @ 17:33:53
Postat av: erik

tycker den ska heta knut... eller bernt

2007-11-07 @ 17:37:35
Postat av: Frida

Åh tack så mkt för förslagen :P
Kladdkakan, Kebabrulle, Sixten, Tage, Hasse å Tage, Knut, Bernt. Alla fina namn hörreni... men vill nog kanske, kanske ha lite mer seriösa ändå.. Det ska va gulligt och fint utan att för den delen vara nedvärderande. Typ Teodor-liknande.

2007-11-07 @ 20:47:26
Postat av: anna

ja döp den till teodor...då kan den ha teo som smeknamn...men tänk då på att de lätt kan bli missförstånd...idag när jag berättade för ollie att ja ville ha te å kaka så frågade han om teo(hans kompis) skulle komma...teokaka liksom...ja...en relativt meningslös parantes..men ändå..:) grattis till kissemissen, ni kommer nog få de härligt tillsammans!

2007-11-07 @ 21:10:32
Postat av: Frida

Haha, va kul :) Kanske e din brea västgötska ;) Tack, tack.. mm hoppas d ja me. Snart åker ni till Thailaaaaant... fuskisar där!

2007-11-07 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91