Byteri av tv

32753-335

Det känns lite overkligt... men när jag bytte min* gamla 14-tums tv...

32753-336

... mot en 28-tums widescreen-tv* ... blev det ganska roligt att se på tv helt plötsligt :) 


* 14-tums-teven är egentligen Saras som jag fick låna när min gamla dog av skadorna efter en lätt tappning i golvet (den gled ur famnen på mig den dummingen... osmart av den)

* Widescreen heter den allra senaste typen av tv-apparat. Bilden är liksom bredare och mer annorlunda än på en vanlig tv. Känns ganska coolt att vara en av få i Sverige som redan äger en sån. Haha, nä jag skojar bara. Tänkte att Du kanske kunde ge mig en ond kommentar om att jag tydligen inte fattat att alla andra redan har en platt-tv och förmodligen brännt upp sin gamla widescreen-tv för att den tog för stor plats. Tänkte faktiskt köpa en platt-tv först men sen kom jag på att man istället kunde köpa en ganska fin vanlig tv för 700 kr och sen åka till något varmt land eller nåt i vinter istället. Gud va smart, undra om ingen annan har tänkt på att man kan göra så? Ska sova nu... tuff vecka framför mig. Blir Din vecka tuff tror Du? Min blir inte tuff som i att arbeta-hårt-tuff utan tuff som i psykiskt tuff. Ska skriva arbete om döden. Undra om det finns mycket information i böckerna om honom... Jaja... Natti natt på Dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad rummet ändrades när du fick in den nya TV:n, speciellt fönstren =) Blev väldigt modernt och tjusigt med den nya Tv:n flicka lilla, så coolt att du har det senaste :D

2007-10-17 @ 15:28:26
Postat av: Frida

Haha japp. Jo alltså vill ju inte skryta men det e ju så svåååårt nu när ja har den här teven :D

2007-10-17 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91