Det är ingen Frida...

dghsgsd... som har bloggat här på länge. Rätt gött kanske Du tycker men nu kommer Du inte undan minsann ;)
Eftersom huvudet mitt fortfarande inte är riktigt som det ska (nej har inte ramlat och slagit i det) blir det idag inget vanligt "roligt" inlägg utan ett bröstcancerinlägg. Bröstcancer är väldigt tråkigt så jag tycker att Du och jag ska skänka lite pengar till forskning, så den sortens cancer (och annan cancer) i framtiden inte ska behöva finnas. Hunden på bilden föregår med gott exempel eftersom han varit på Pressbyrån och köpt sig ett rosa band, i år designat av Lars Wallin. Vad Du eventuellt tycker om att det blivit en modegrej att bära detta band kan Du hålla för Dig själv. Alla tjejer och killar som köpt det har trotsallt gett ett bidrag. Tycker det är likadant med tv-insamlingsgalor och sånt.. visst görs de förmodligen i vinstsyfte, men slutresultatet är ju ändå att massvis av slantar samlas in till de som behöver. Tänk på det.
Tack för idag och Puss på Dig! (en extra stor sådan om Du använder länken till höger till att skänka ett bidrag ;)

Kommentarer
Postat av: anna

va är de som gör att din rosa insamling är så mkt lättare å skänka till än min å mias? =) för de va ju väldigt avancerad kunskap...:P

Postat av: Frida

Tex att jag har en direktlänk till min o inte en låååång adress man måste skriva in för hand :P Visste att du eller Mia skulle kommentera det, haha. Får väl skriva in er lååååånga adress då å skänka en slant men helst skulle ja se att ni går in o lägger upp en banner på er blogg.

2007-10-04 @ 19:53:39
Postat av: Lolita

söt hund! :)

2007-10-07 @ 12:22:59
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Frida

Tack :) Eller ja, den e inte min men ändå.

2007-10-07 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91