Gottfrid, im in love!

hrsdhsdsdHade jag haft en katt som Gottfrid på bilden till vänster... då skulle jag vara nöjd med livet varenda sekund. Gottfrid ser nämligen ut att vara väldigt bra på att gosas, kramas, pussas, lekas och busas. Han verkar kunna det mesta helt enkelt. Med ett utseende så fint så man inte tror att det är av denna värld skapat är han dessutom oemotståndlig. Tycker Du att det gör något att Gottfrid vill ha hela 5500 kronor för en flytt från Kalmar till Skövde?
Jag tycker inte det egentligen. Många hundar (det näst bästa husdjuret) kostar ju bra mycket mer, men med hundar får man som bekant bara hälften så roligt. Det lilla problemet med kattinförskaffning för mig ligger i att Gottfrid förmodligen inte gillar att åka hiss en massa våningar, eller att gå ned från min balkong på en 15 meter hög stege, för att kunna komma ut och jaga möss eller annat han vill hitta på.

Hur det nu än blir med katten, så tipstack till Eldöga! 

Kommentarer
Postat av: anna

vilken söting!

Postat av: Frida

Mmm otroligt jättesupersöt!

2007-10-10 @ 09:39:47
Postat av: piggelin

hej!
Nu har man hittat till din blogg via Idas blogg!
Tack för du kom på festen! Det var kul!..Även det var fler döva än hörande men du klarade dig tycker jag!:)
Kram

2007-10-12 @ 15:06:17
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Frida

Hejsan :) Tack själv! Tyckte det va skoj o festa med er döva o det var roligt att ni verkligen försökte konversera med mig fast ja inte kunde så mycket teckenspråk. Kram, kram

2007-10-15 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91