Paket på posten :)

hdxhfdTänkte inte gå upp ur sängen imorse som protest mot att det faktiskt verkade vara måndag. Gjorde det ändå och det ångras inte för titta vad som låg i min postbox! Ett paket med mycket spännande innehåll. Blev jätteglad för det töser och nästan skuttade iväg till Willys för att handla istället för att lunka på med sur min och kutrygg som jag säkert gjort annars. Paketet innehöll:

1 drinkpinne (från Mias väska tror ja)
1 frp Läkerol (från Saras väska, med 1 tablett kvar, haha)
1 cd-skiva med min "favoritmusik" heavy metal (haha)
1 munsårsplåster (hmm?)
1 påse (liten från b young... helgens finaste påse)

Väldigt nöjd med grejjerna är jag och också väldigt nöjd med helgen med Er :) Blir alltid så många sköna skratt och roliga diskussioner och det är sånt kan man leva på länge i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: anna

ja tycker inte riktigt att helgens finaste påse kommer riktigt till sin rätt på bilden..:)

Postat av: Frida

Det har du rätt i, attans ;)

2007-10-15 @ 19:10:29
Postat av: Sara

Påsen gör sig inte på bild helt enkelt! Tack själv för en mycket trevlig helg!! Lyssnat mycket på din favomusik nu då?

2007-10-17 @ 15:23:39
Postat av: Frida

Nä.. vet. Ingen lyssning på favvomusiken , den e inplastad fortfarande för ja tänkte spara kitet som det är.

2007-10-17 @ 22:38:55
Postat av: Anonym

En liten fråga bara...hur sent går du upp egentligen om posten redan hade kommit? Här kommer den liksom kl 12. Fast iof på en del ställen kommer den ju tidigt, i Örre fick man den kl 8. Kanske är så i Skövde också. Nå vad har du att säga till ditt försvar, flicka lilla?

2007-10-19 @ 09:39:49
URL: http://piptermos.blogg.se
Postat av: Sara

Ja det var jag som skrev inlägget ovan alltså, glömde fylla i namnet...

2007-10-19 @ 09:40:28
Postat av: Frida

Eftersom vi har världens softigaste kurs just nu blir det gott om sovmorgnar. Postmästaren (obs! ej Eriks pappa) kommer vid elva tror ja, lagom, till elvakaffet (lr ja elvatét numera) Känns allt bra nu när du vet detta? :P Ps. Längtar till nästa helg!

2007-10-19 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91