Overall Säljes

faefDet är med tårar i ögonen jag nu bestämt mig för att sälja min ögonsten pga tidsbrist. Hinner inte ge den så mycket kärlek som jag skulle vilja nu när skolan dragit igång på allvar.

Kort info:
 
* Mossgrön studentoverall av märket "Fristads" 
* Rymlig, storlek C 48
* Mycket fint skick! (endast små gräsfläckar här och var samt öl och vin-doft på delar av den)
* Jättebra att ha till lekar, fest, galna upptåg m.m

Pris: 950 kronor (eller högstbjudande)
Missa inte detta "once in a lifetime"-erbjudande!

Är Du intresserad, kontakta mig på:
[email protected] 

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad använder man den te då ?:P

Postat av: Björn

Jag bjuder 200 pix, bara för att bränna upp en ;-).

2007-09-03 @ 17:44:11
Postat av: Frida

Alexandra: Massa saker kan man använda den till. Vad man vill egentligen.. men passar nog bäst på Kåren eller ute i det gröna. Köpa? :)
Björn: Nu har väl du vart rolig för i år då ;P Puss

2007-09-03 @ 18:20:26
Postat av: Amistres

Vad kostar en sån som ny?

2007-09-04 @ 19:28:42
URL: http://amistres.blogg.se
Postat av: Frida

375 :) Alltså det är på skoj att jag säljer den, därför den e så dyr..

2007-09-04 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91